از این واضح تر نمی شود، سر پرسپولیس را برید/ رحمتی گفت اگر با گل محمدی کاری داری بگو!/ پرسپولیس خاص ترین تیم دنیاست.

چرا باشگاه ها یا بازیکنان باید پول بدهند؟ این وظیفه فدراسیون است که این سیستم را راه اندازی کند و امیدوارم هر چه زودتر این کار را انجام دهد. در این فصل اتفاقات عجیبی در پرسپولیس رخ می دهد. همه فشارها روی پرسپولیس است. داوران حرکاتی انجام می دهند که 2 هفته در مورد آنها صحبت می شود و عکس های آنها منتشر می شود.

داور و کمک داور در این صحنه اشتباه کردند. فخرالدینی در آفساید بود اما کمک داور علامت نداد. همچنین جدای از آفساید، تماس من با بازیکن حریف مستحق اخراج نبود. پاهایم روی زمین بود و پشت سرم مدافعان تیم ما بودند. امکان بیرون آمدن توپ وجود داشت. نمی دانم چرا داوران مقابل پرسپولیس بودند. داور مسابقه را خراب کرد وگرنه می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. در نیمه اول روی شیخ پنالتی واضح نگرفت و در نیمه دوم هم پنالتی 100 درصدی روی ترابی اعلام نکرد. چند بار یک تیم باید در طول بازی از داوری رنج ببرد؟ هفته گذشته پنالتی پاکیزه دیاباته را در اهواز نگرفتند. در بازی قبلی مقابل ذوب آهن، مدافع حریف با دست به توپ ضربه می زند اما داور توجهی نمی کند. نمیدانم چه بگویم. من فکر می کنم داوران پشت VAR پنهان شدند و هر چه می گویند ما VAR نداریم. این در حالی است که آن صحنه‌ها و پنالتی‌هایی که رخ می‌داد نیازی به VR نداشتند و کاملاً واضح بودند.

پس از مدت ها حضور در صدر لیگ، برتری را در جدول رده بندی از دست داده اید. بقیه فصل را چطور می بینید؟

تا پایان بازی در رختکن چه اتفاقی برایت افتاد؟

این بهترین اتفاق ممکن بود و خدا را شکر که هواداران به ورزشگاه بازگشتند. پشت ما به حضور آنها گرم است و هواداران مایه دلگرمی ما هستند، شخصاً انرژی زیادی داشتم و احساس خوبی داشتم. جا دارد از کسانی که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. پرسپولیس به حضور آنها نیاز دارد و قول می دهم تیم ما شکست نخورد و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آقای یحیی بازیکن بزرگی در این فوتبال است و فشار زیادی روی او وجود دارد. من نباید در مورد آن صحبت کنم، اما او باید چیزی را بداند که این صحبت ها را بالا برد. هرکس جای آقا یحیی بایستد عصبانی و عصبانی می شود. همه می دانند که چه شخصیت آرامی دارد. ببینید چقدر تیم ما را اذیت کردند که آقا یحیی را دیوانه کنند.

من نمی دانم. من از تصمیمات فنی اطلاعی ندارم و نمی دانم آقای یحیی چه برنامه ای دارد. ما فقط یک هدف داریم و آن هم مبارزه برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس است. ما تیم متحد خوبی داریم و می خواهیم مطمئن شویم که بهترین اتفاقات برای هوادارانمان رخ می دهد.

آیا در این مورد تردیدی وجود دارد؟ پرسپولیس خاص ترین تیم دنیاست و من به پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار می کنم. هر روز که می گذرد بیشتر به عظمت پرسپولیس پی می برم.

ما باید روحیه خود را حفظ کنیم. بیایید بجنگیم و تلاش کنیم جایگاه خود را دوباره به دست آوریم. شک نکنید پرسپولیس با قدرت برمی گردد و قهرمان می شود. می خواهیم در پایان فصل جام قهرمانی را به هوادارانمان تقدیم کنیم و آنها را خوشحال کنیم.

واضح تر از این نمی توانستند تیم ما را در تهران شکست دهند. چه کار دیگری باید می کردند که نکردند؟ من حق اخراج نداشتم و در آن زمان به کمک داور توضیح دادم. فکر می کنم در ایران همه دیدند که پرسپولیس را از بدن جدا کردند و من هم همین را به بینندگانمان نشان دادم.

تماشای بازی از رختکن واقعا سخت و کسل کننده است. استرس داشتم و کلی حرص می خوردم. می خواستم به تیمم کمک کنم و هوادارانمان را خوشحال کنم، اما نشد. امیدوارم در بازی های بعدی به نتیجه برسیم و به اوج برگردیم.

آیا واقعا پرسپولیس تیم خاصی است؟

به نظر شما با معرفی VIR این مشکلات حل می شود؟

مرتضی پورعلیگنجی که گفت بازیکنان برای کمک به فوتبال ایران باید 50 میلیون برای سیستم داور ویدیویی بپردازند. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

همه چیز با یک اوت و یک تکل شروع شد. جایی که علیرضا بیرانوند با فرار میلاد فخرالدینی از تور بیرون آمد و برخورد علیرضا با مدافع آلومینیوم باعث اخراج دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد. اتفاقی که سرآغازی برای بازی جنجالی پرسپولیس و آلومینیوم بود. این دیدار با تساوی به پایان رسید و تیم 10 نفره پرسپولیس از گربه سیاه چند سال گذشته بهبود نیافته است. بیرانوند که در نیمه اول هنگام خروج از زمین از زمین اخراج شد، با دست خطاب به هواداران پرسپولیس از آنها خواست سر خود را جدا کنند. حرکتی جالب در نوع خود و علیرضا که به شدت به اخراج او اعتراض کرده بود نتوانست جلوی آن را بگیرد. با آقای کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر درباره صحنه جنجالی اخراج در بازی با آلومینیوم، دیگر حواشی این بازی و البته احتمال حضور پرسپولیس با تیم امید در مسابقات بعدی گفت وگویی داشتیم که در ادامه خواهید دید. خواندن. زیر

گل محمدی اعلام کرده است که از بازی بعدی با تیم امید در مسابقات شرکت خواهد کرد. آیا او واقعاً چنین تصمیمی دارد؟

وقتی کارت قرمز گرفتی به سمت کمک داور رفتی و به او اعتراض کردی. شما هم با دست به تماشاگران نشان دادید که سر پرسپولیس را بریده اند. صحبت تمام شد.

علیرضا از صحنه اخراجت شروع کنیم. در این چند روز بسیاری از کارشناسان داوری درباره این صحنه صحبت کرده اند. من از شما می خواهم در مورد آن صحبت کنید.

اخراج علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

همانطور که در خبرها آمده است، مهدی رحمتی در جریان بازی به شما گفت: بگو چه کار باید بکنی. ماجرای این صحبت های رحمت چه بود؟

چند هفته پیش در زمان تدارکات گفتید بازی بدون تماشاگر مثل بازی دوستانه است. اکنون هواداران به ورزشگاه بازگشته اند و فکر می کنم برای شما بسیار مفید خواهد بود. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

اخراج علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

یحیی گل محمدی کنفرانس طوفانی داشت و اعلام کرد تا من نباشم نمی گذارند پرسپولیس قهرمان شود. نظر شما در این باره چیست؟

مهدی رحمتی یکی از دوستان بسیار خوب من است و برای او احترام زیادی قائل هستم. چند بار در نیمه اول برای سوال تاکتیکی به آقای یحیی زنگ زدم تا چیزی به او بگویم. تشویق هواداران و هیاهوی کارگاه باعث شد صدای من به نیمکت مان نرسد و آقای یحیی متوجه نشد که چند بار او را صدا زدم. در همین حال مهدی رحمتی که لب خط ایستاده بود و صدای من را شنید به شوخی به من گفت علیرضا بگو چه کار داری به آقا یحیی می گویم. راستی رحمتی می خواست با من شوخی کند که این را می گفت.

من نمی دانم. امیدوارم VAR اول بیاید و بعد از آن مسائل داوری حل شود، البته امید زیادی ندارم. واقعیت مجازی بهانه ای برای ضعف فنی داوران شده و پشت آن پنهان می شوند.