از رئیس جمهور آینده بخواهید از نساجی حمایت کند


سرویس خبر شماره: 2052832
15 جولای 1403 در 1:39 ب.ظ.
520

2نقطه نظر

نبی: در ولایت خود مورد غفلت قرار گرفتند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با حمایت بخش خصوصی در ورزش، باشگاه هایی مانند نساجی به شرایط خوب بازگردند.

از رئیس جمهور آینده بخواهید از نساجی حمایت کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران برای فروش امتیاز این باشگاه بحث های زیادی را در دنیای فوتبال به راه انداخته است. در این زمینه، تلاش ها برای منصرف کردن مالکان نساجی از فروش امتیاز تیم هنوز مفید نبوده است.

این در حالی است که مهلت اعلام فروش باشگاه نساجی تا 24 تیرماه (امروز) بود و هنوز خریدار برای این باشگاه پیدا نشده و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

موضوع واگذاری نساجی از سوی مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مطرح شد. نبی در این باره گفت: مکاتبات نساجی با فدراسیون در خصوص انتقال قدرت را دیدم. دلایل متعددی در استان وجود دارد. این وظیفه فدراسیون فوتبال نیست که مالکیت باشگاه را کنترل کند. ما در چارچوب مقررات و مقررات، امکاناتی را در اختیار باشگاه ها قرار می دهیم.

او اضافه کرد: بخش خصوصی سرمایه گذاری می کند و به بازگشت سرمایه امیدوار است. از طرفی دوستان انتظار دارند که در استان خود مورد بی احترامی قرار نگیرند و مورد توجه قرار گیرند. امیدوارم رئیس جمهور آینده نگاه ویژه ای به بخش خصوصی در ورزش داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی