از رونالدو انتقاد کنید، او آن را دوست دارد!


سرویس خبر شماره: 1855500
دسامبر 04, 1401 در 06:45 ب.ظ
3.8K |

0نقطه نظر

برونو فرناندز:

برونو فرناندز گفت: “من فکر می کنم کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی است که دوست دارد به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد و در چنین موقعیت هایی بازی کند. در واقع وقتی این اتفاق می افتد رونالدو انگیزه بیشتری پیدا می کند و بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد.” از کریستیانو انتقاد کنید و این باعث می شود که او نمایش بهتری داشته باشد.

برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال مدعی شد که انتقاد انگیزه بیشتری برای کریستیانو رونالدو ایجاد می کند.

از رونالدو انتقاد کنید، او آن را دوست دارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال اولین دیدار خود در جام جهانی را با نتیجه 2 بر 3 بر روی سد غنا پشت سر گذاشت و سه امتیاز سخت این بازی را به دست آورد. کریستیانو رونالدو کاپیتان باتجربه تیم ملی پرتغال در این بازی موفق شد یک بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. حالا برونو فرناندز به این موضوع اشاره کرده است که انتقادات اخیر درباره جدایی از منچستریونایتد به رونالدو انگیزه بیشتری داده و او را وادار کرده است که در آینده نمایش بهتری ارائه دهد.

من همیشه اینجا در تیم ملی با رونالدو هم اتاق هستم و مهمترین چیز برای من این است که پرتغال تمام تلاش خود را در این تورنمنت انجام دهد. چون اگر این کار را انجام دهیم، کریستیانو خوشحال خواهد شد و من هم همین احساس را خواهم داشت. پس از آن همه پرتغالی ها از عملکرد ما راضی و خوشحال خواهند شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی