از عزت اللهی تا قلی زاده، VAR مقابل ایران (عکس)

قلی زاده پس از ورود توپ به دروازه با شک و خوشحالی اولین گل خود در جام جهانی را آغاز کرد اما وقتی دید کمک داور علامت نمی دهد با اضافه شدن بازیکنان دیگر به شادی خود ادامه داد.
با این حال، بررسی آهسته فیلم نشان داد که پاس نهایی سردار آزمون در موقعیت آفساید به قلی زاده برخورد کرد و چند ثانیه بعد تکنولوژی کمک داور ویدیویی آن گل را مردود اعلام کرد و به همین دلیل بازی با تساوی بدون گل ادامه یافت.
نکته جالب اینکه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه یک بار مقابل اسپانیا گلزنی کرده بود اما گل سعید عزت اللهی در حالی که باعث خوشحالی مضاعف در تیم ملی شد با کمک VAR مردود شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق شد گل اول را مقابل ولز به ثمر برساند اما پس از دقایقی این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

از عزت اللهی تا قلی زاده، VAR مقابل ایران (عکس)

برای به ثمر رساندن این گل سردار آزمون پس از دریافت اولین پاس از قلی زاده آن را با پشت به قلی زاده داد و وینگر راست تیم ملی بلافاصله در موقعیتی بسیار آبرومندانه توپ را به سردار برگرداند. در آن زمان و در شرایطی که انتظار می رفت آزمون خودش توپ را بزند، تصمیم به ادامه همکاری با قلی زاده گرفت و این بازیکن توانست تک به تک و در شرایطی که هنسی به زمین افتاده بود، گل ولز را به ثمر برساند. زمین به دنبال پاس های متعدد مهاجمان ایرانی با یک ضربه سبک باز کنید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کی روش در دیدار مقابل ولز با لباس قرمز فراتر از تصور شروع کردند و در چند نوبت توانستند طرفین را به سمت دروازه حریف بفرستند. موضوعی که شاگردان راب پیج را به دردسر انداخت و سرانجام پس از حدود 10 دقیقه به خود آمدند و تا حدودی بازی را کنترل کردند.
اما در دقیقه 15 که مدافعان ولز در زمین خود صاحب توپ بودند، روی پاس بد مدافع راست تیم حریف و فرصت طلبی قلی زاده که توپ را قطع کرد و به سردار آزمون پاس داد. با چند فعل و انفعال اتفاقی که در ادامه افتاد گل اول ایران مقابل ولز بود.

در جام جهانی قبلی تیم ملی با گل عزت اللهی مقابل اسپانیا پیش افتاد اما VAR این گل را مردود اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1855428
04 دسامبر 1401 در 02:09 ب.ظ |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر