از فرگوسن خواستم یونایتد را ترک کند

آن زمان با خودم فکر می کردم که می خواهم لیگ جدید را امتحان کنم و در این راه رشد خواهم کرد. من با اشتیاق زیاد آنجا را ترک کردم، اما سر الکس فرگوسن به هیچ قیمتی نمی خواست من را ترک کنم. یادم می آید قبل از یکی از بازی های یونایتد به اتاق هتلش رفتم تا از فرگوسن خواهش کنم که اجازه دهد بروم و این احتمالاً بزرگترین اشتباهی بود که تا به حال مرتکب شدم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فدریکو ماچدا، مهاجم ایتالیایی و سابق منچستریونایتد از ترک این باشگاه پشیمان است.

از فرگوسن خواستم یونایتد را ترک کند


سرویس خبر شماره: 1845894
8 اردیبهشت 1401 ساعت 22:34 |
5.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فدریکو ماچدا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدریکو ماچدا شروع خوبی در تیم یونایتد داشت و بسیاری او را به عنوان ستاره شاگردان سر الکس فرگوسن در سال های بعد می دیدند. اما این مهاجم ایتالیایی در سال 2011 به صورت قرضی به سمپدوریا رفت و از آنجا بود که سقوط فدریکو ماچدا آغاز شد. حالا این بازیکن که تنها 31 سال دارد، اعتراف کرده است که در آن زمان از سر الکس فرگوسن التماس کرده که یونایتد را ترک کند و این بزرگترین اشتباه در دوران ورزشی فدریکو ماچدا بود.

فدریکو ماچدا گفت: “من از چندین تیم لیگ برتری مانند ساندرلند و اورتون به مدت شش ماه به صورت قرضی پیشنهاد داشتم. اما به عنوان یک بازیکن جوان ایتالیایی رویای بازی در سری آ را نیز در سر داشتم. با خودم فکر می کردم که همه چیز برای من آسان خواهد بود.” شش ماه به تیم دیگری می روم و بعد از نشان دادن توانایی هایم به منچستریونایتد برمی گردم.