از لیگ 1 تا لیگ برتر؛ بعد از 8 سال انتظار

به نظر می رسد پس از 8 سال انتظار، مطالبات تماشاگران کرمانی برآورده شده است. صعود به لیگ برتر. آخرین حضور مس در لیگ برتر در فصل 93-92 بود. در فصلی که این تیم به بازی فینال جام حذفی رسید اما در لیگ برتر با کسب عنوان شانزدهم راهی لیگ دسته اول شد و از آن زمان برای صعود به لیگ برتر تلاش کرد اما به نظر می رسد. قرعه کشی این فصل است و فرزاد حسین خانی سقوط کرده است. مربی بومی و فردی که سال ها به عنوان بازیکن در تیم مس کرمان حضور داشت. فصل گذشته مس آن روزها با رضا مهاجری در صدر جدول رده بندی قرار داشت اما هر چه به هفته های گذشته نزدیک شدیم تیم امتیازات را از دست داد و به سرعت تمام پس انداز خود را از دست داد و نه تنها صدر بلکه صعودش به لیگ را نیز از دست داد. او لیگ برتر را هم از دست داد و یک فصل دیگر راهی لیگ برتر شد که شکست خورد. اما این فصل داستان دیگری است و هر چه به هفته های پایانی مسابقات نزدیک می شویم، تیم قدرتمندتر مقابل حریفان ظاهر می شود و نتایج بهتری کسب می کند، بنابراین این بار مس کرمان اختلاف امتیاز را جبران می کند. با رهبر یعنی ملوان در چند هفته اخیر. بازگشت به بالای جدول.

مس کرمان که یک بار در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت؛ او پس از 8 سال در آستانه صعود به لیگ برتر و شادی مردم کرمان در ورزشگاه شهید باهنر قرار دارد. و تصاویری که به لطف پیروزی مس کرمان مقابل قشقایی شیراز در این ورزشگاه به ثبت رسیده است را مشاهده می کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1823029 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 09:47 |
565 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهانه خوبی بود تا بار دیگر شاهد شور و هیجان تماشاگران مس کرمان روی سکوهای ورزشگاه شهید باهنر کرمان باشیم. خوشحالی آنها در پایان بازی با قشقایی دو دلیل داشت. یک پیروزی برای مس کرمان و دو بازگشت به صدر جدول رده بندی مسابقات. از همه مهمتر این تیم روند صعودی خود به لیگ برتر را در فاصله 6 هفته مانده به پایان مسابقات حفظ کرد.

در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال قهرمانی کشور، مس کرمان با پیروزی یک بر صفر مقابل قشقایی و با شکست ملوان مقابل خوشه طلایی به مقام قهرمانی رسید.