از همان ابتدا مشخص بود که امباپه با بقیه فرق دارد


سرویس خبر شماره: 2052755
14 جولای 1403 در 11:32 ب.ظ.
4.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

برناردو سیلوا:

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی پیش از دیدار حساس این تیم مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 با رسانه ها صحبت کرد.

از همان ابتدا مشخص بود که امباپه با بقیه فرق دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرتغال که در مرحله یک هشتم نهایی با اختلاف اسلوونی را شکست داد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه می رود. این دو تیم پیش از این در فینال یورو 2016 به مصاف هم رفتند که در نهایت پرتغال توانست فرانسه را شکست دهد و قهرمان شود. امروز پس از هشت سال این دو تیم دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سیلوا در مورد عملکرد تیم ملی پرتغال گفت: من تمام تلاشم را انجام می دهم و به شما اطمینان می دهم که این کار را ادامه خواهم داد. می دانم که می توانم پیشرفت کنم، اما فکر نمی کنم عملکرد بدی داشته باشیم.

ستاره پرتغالی درباره سختی های مرحله حذفی نیز گفت: “این مرحله یک هشتم نهایی یورو است و تیم ها بسیار منظم هستند. آنها با دفاع بسته و پنج یا شش نفر در دفاع بازی می کنند و می خواهند همه بازیکنان پشت توپ باشند.” از شانس ها.»

سیلوا با اشاره به پیروزی مقابل اسلوونی در ضربات پنالتی گفت: ما احساس آرامش و خوشحالی می‌کردیم. رفتن به پنالتی‌ها و این‌طور بازی کردن آسان نیست. احساس می‌کردیم شایسته صعود به مرحله یک چهارم نهایی بودیم. ما یک قهرمان، بهترین بازیکن زمین، دیگو کاستا، داشتیم. تمرین سخت برای رویارویی با فرانسه.”

هافبک پرتغالی درباره کیلیان امباپه ستاره فرانسوی گفت: کیلیان بازیکن بزرگی است. او در 16 سالگی با ما در موناکو شروع کرد و بعد از یک هفته به ژائو موتینیو نگاه می‌کردم و می‌گفتم که این بچه کیست. او در آخرین فصل حضورم در موناکو گل های زیادی به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان اروپا درخشید: “خوشحالم که او توانست دوران درخشانی داشته باشد و برای او بهترین ها را برای بقیه دوران حرفه ای اش به جز بازی فردا آرزو می کنم.”

2050493

سیلوا در مورد قهرمانی پرتغال در “آدرداگ” گفت: “فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در این مرحله از رقابت‌ها عنوان ضعیف را داشته باشد. این دو تیم ملی بازیکنانی باورنکردنی و ترکیب‌های قوی دارند و هر بازیکنی می‌تواند یک بازیساز باشد. آنها سبک بازی خود را دارند و به درستی انجام می‌دهند. می‌خواهم یورو را ببرم، بنابراین فکر نمی‌کنم هیچ تیمی برنده شود.”

هافبک پرتغالی با انگیزه زیادی گفت: “من بسیار با انگیزه هستم.”

در نهایت، سیلوا در مورد سبک بازی فرانسه گفت: نمی‌دانم فرانسه قرار است چگونه بازی کند. با نگاهی به بازیکنان آنها، فکر نمی‌کنم آن‌ها فقط با یازده بازیکن پشت توپ برای 90 دقیقه دفاع کنند، بنابراین فضای بیشتری برای تیم ما وجود دارد. “

مجله اخبار فوتبال خارجی