از همین جا به هواداران نساجی قول می دهم/ یکی از ارکان ماندگاری نساجی در لیگ برتر بوده اند.



وحید محمدزاده مدافع نساجی در حاشیه اولین تمرین تیمش گفت: امروز تمرین را آغاز کردیم و امیدوارم با همت بچه ها و درایت کادر فنی به سرپرستی آقای حدادیان و حمایت مدیریت باشگاه بتوانیم تمرین کنیم. می تواند امسال نمایش خوبی داشته باشد.

محمدزاده در خصوص فروش امتیاز نساجی گفت: از آقای رضا حدادیان بابت تمام زحمات فصل گذشته تشکر می کنم. آنها یکی از ارکان اصلی ماندگاری تیم در لیگ برتر بودند و از شما تشکر می کنم که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفتید زیرا همانطور که شنیدم کسی مسئولیت این تیم را برعهده نداشت و از آقای ساکت الهامی نیز تشکر می کنم چون به این تیم آمدند. نساجی در شرایطی که حاضر نبود این تیم را بر عهده بگیرد، اما با وجود شرایط بدی که داشتیم، نساجی را پذیرفتند و ما، بازیکنان و کل تیم را نجات دادند.

این مدافع نساجی در خصوص حمایت های مسئولان استانی مازندران گفت: مسئولان استان هیچ حمایتی نمی کنند و در این یک سالی که اینجا هستم کمکی ندیدم و آقای رضا حدادیان طبق معمول تحمل می کند. تمام این مسئولیت ها به تنهایی

محمدزاده درباره شرایط تیم نساجی گفت: با توجه به اتفاقات سال گذشته نتوانستم از هواداران تشکر کنم و خدا را شکر توانستیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و شرمنده هواداران نشدیم. امسال به هواداران نساجی قول می دهم تیمی متفاوت ببینید، تیمی مثل 10 بازی جنگی و هجومی گذشته و نساجی با این کادر مربیگری و این بازیکنان نوید روزهای خوبی را می دهد.

بیشتر بخوانید: برخی تیم ها قراردادهای هنگفتی امضا می کنند، آیا سقف آن رعایت می شود؟ + ویدیو



سرویس داخلی اخبار فوتبال