از وقتی آمدم 10 میلیارد برای استقلال قرض کردم/این مربی که به ایران آمده مهمان ماست!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا 10 روز مانده به دربی دستمزد همه را به 40 درصد افزایش می دهم. موارد ضروری هم هست که در این چند روز حل خواهم کرد. از روزی که آمدم حدود 10 میلیارد دلار از منابع مختلف و با وام تامین کرده ام. چهار بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است. سعی کنید به خاطر هواداران تمرین کنید. در حال تدارک اردو در دبی هستیم و انشاالله در تهران و در اردو شرایط تمرینی خوبی خواهید داشت. من آدمی هستم که اگر قولی بدهم هر چه باشد به قولم عمل می کنم.

وی افزود: از دیگر باشگاه های مطرحی که شرایط مالی بهتری نسبت به ما دارند سوال کردم که پرداختی آنها 30 درصد بیشتر نبود. من دو پروژه را دنبال می کنم. مذاکرات خوبی با چند اسپانسر داشتیم و به زودی خبرهای خوبی خواهیم داشت. هر مدیری که می آید می خواهد فرصتی برای اجرای اهداف خود داشته باشد و بتواند درآمدزایی داشته باشد. در حال حاضر پولی در باشگاه وجود ندارد چون منابعی که آنجا بود خرج شده است اما دغدغه شما دغدغه من است و تلاش شبانه روزی من برای رفع این مشکلات است.

مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز به محل تمرین این تیم رفت و دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

علی فتح الله زاده در ابتدای سخنان خود گفت: دیروز دوستان گفتند مطالباتی دارید که پرداخت نشده است. به همین دلیل امروز پیش شما آمده ام تا صادقانه و برادرانه در مورد شرایط باشگاه، مسائل مالی و دغدغه های شما صحبت کنم.

فتح الله زاده افزود: شب گذشته با ساپینتو جلسه ای داشتم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. او سرمربی استقلال است. او در کنار بازیکنانش می ایستد و از حق شما دفاع می کند که بسیار ارزشمند است. من هم با شما هستم. چون همه یک خانواده هستیم، یک هدف داریم و آن موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است. برای رسیدن به این هدف با هم همکاری خواهیم کرد. مربی شما مهمان ما است و ما باید به او کمک کنیم تا آرام شود. سرمربی تیم در کنار شماست و از شما حمایت می کند، من با همه شما هستم و از شما حمایت می کنم تا در آرامش تمرین کنید و رقابت کنید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال