از کریستیانو رونالدو در برابر شایعه عجیب حمایت کنید!

به عنوان مثال، من در ماه مارس با تیم ملی پرتغال دو گل به مقدونیه شمالی زدم، یکی از پاس گل رونالدو و دیگری از روی دوندگی رونالدو. در چهار بازی آخر لیگ برتر، کریستیانو در ترکیب منچستریونایتد نبود و من فقط یک بار توانستم دروازه حریفان را باز کنم، بنابراین ربطی به رونالدو ندارد.

زیر نظر اریک تن هاچ بازی کنید؟ اول از همه باید بگویم که این سرمربی سبک و ایده خاصی از فوتبال دارد و شما باید قوانین اریک تن هاچ را در این باشگاه رعایت کنید. این سرمربی سختگیر است و من رفتار او را دوست دارم. ده هالاخ نظم و انضباط به ارمغان آورد و به نظر من کیفیت در گذشته در باشگاه وجود نداشت. از آنجایی که تن هاچ روی نیمکت است، همه بازیکنان باید متحد باشند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

وقتی اوله گونار سولسشر روی نیمکت است بدرخشید؟ او هنوز هم هر از گاهی به من پیام می دهد و به من بابت موفقیت هایم تبریک می گوید. من همیشه دوست دارم با فردی مانند سولسشر در تماس باشم و قبل از ترک باشگاه به او گفتم.

همه چیز در مورد شتاب و زمان است. گاهی اوقات همه چیز بد است و گاهی اوقات همه چیز خوب است. بدون شک رونالدو برای بازیکن پاس هم تیمی خوبی است و اگر پاس درستی برای او بفرستید می تواند دروازه حریف را باز کند.


سرویس خبر شماره: 1844619
29 سپتامبر 1401 @ 5:01 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ربطی به او ندارد.

در ماه های اخیر روی زمین بدخلق هستید؟ یکی از داوران به من گفت برونو، هر بار که تیمت برنده می شود، تو پسر خیلی خوبی هستی، اما وقتی می باختی یا مساوی می کنی، خیلی عصبانی و خشن می شوی. اما فراموش نکنید که نیکلاس په‌په هم گاهی اوقات خوب نبوده است و همه می‌گویند که او هنوز باید خود را با لیگ برتر وفق دهد، اما وقتی برونو بد بازی می‌کند فقط به خاطر غرغرهای اوست و این فرناندز است که باید بیشتر روی این بازی تمرکز کند. جریان بازی

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مقابل انتقادات از کریستیانو رونالدو دفاع کرد.

از کریستیانو رونالدو در برابر شایعه عجیب حمایت کنید!

حتی زمانی که در آوریل مقابل آرسنال یک پنالتی را از دست دادم، باز هم این رونالدو بود که توپ را به من داد و به من گفت که باید پنالتی را بزنی. بنابراین فکر نمی کنم کریستیانو دلیل افت من بود و این شرایط به دلیل اینکه در اوج آمادگی نبودم اتفاق افتاد. در تیم ملی پرتغال هم در کنار رونالدو بازی کردم و وقتی گل زدم او در زمین بود. بازی در کنار رونالدو به عنوان شماره 10 واقعا برای من خوب است زیرا بازیکنان حریف به کریستیانو احترام زیادی می گذارند و فضای بیشتری ایجاد می کند. آنها می ترسند که رونالدو توپ را بگیرد و دروازه را باز کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برونو فرناندز تا زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد نمایش درخشانی داشت و آمار گل ها و پاس گل های خیره کننده ای را به ثبت رساند. اما از زمانی که رونالدو پا به لباس یونایتد گذاشت، این هافبک پرتغالی افت محسوسی را تجربه کرد. برونو فرناندز با این حال تاکید کرد که سقوط او ربطی به انتقال رونالدو ندارد و علاوه بر این، حضور این ستاره بزرگ در زمین برای او نیز مفید بوده است.

برونو فرناندز گفت: بیشتر پاس گل های من در فصل گذشته به رونالدو تعلق گرفت، بنابراین فکر نمی کنم شایعات منصفانه باشند. من فقط یک فصل بد از نظر گل و پاس گل داشتم و فکر نمی کنم این عادلانه باشد. با توجه به توانایی های او، کریستیانو یا من. کاری با آن داشته باشد

قبل از اینکه رونالدو به منچستریونایتد بیاید همه پنالتی های تیم را می زدم اما فصل گذشته دو موقعیت برای زدن پنالتی داشتم و البته هر دو موقعیت را از دست دادم. بنابراین من نمی توانم کریستیانو را برای زدن پنالتی ها سرزنش کنم، به خصوص وقتی که او همیشه آنها را تبدیل به گل می کند.