استادی بزرگ اولین فوتبالیست جهان برای فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کمک رئیس فیفا به دنبال دریافت پول بلوکه شده از ایران هستند.

استادی بزرگ اولین فوتبالیست جهان برای فوتبال ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج در حاشیه برگزاری انتخابات شورای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که منجر به انتخاب مجدد خداداد افشاریان شد، در خصوص ورود کمک داور ویدیویی به لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: به نظر می رسد که داوران کمک داوران به لیگ برتر فوتبال ایران راه پیدا کنند. داوری ما پر از مشکلات و اشتباهات بیشتر از داوران منطقه یا اینجا آسیا نیست. اما Video Assistant Referee به داوران زیادی در سراسر جهان کمک می کند، اما برخی از کشورها مانند ما هنوز نتوانسته اند زمین این ورودی VR را فراهم کنند.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال منابعی دارد که یکی از آنها حق پخش است که در حال حاضر از این حق محروم است. دیگر هزینه هایی است که خودمان انجام می دهیم و برخی از آن هزینه ها بر عهده ما نیست و باید وزارت ورزش آن را تامین کند و در این زمینه موفق نبوده ایم، امیدواریم امسال بهتر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تاج ادامه داد: امیدوارم از سال آینده از کمک داور ویدیویی در لیگ فوتبال کشور استفاده شود و انجام شود. درست است که گفتیم به مشکل خوردیم اما سیستم VAR را می آوریم. ما به دلیل تحریم های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نتوانستیم پول خود را بگیریم اما آقای اینفانتینو دستور جدی داد تا برای حل این مشکل راه حلی پیدا شود.


سرویس خبر شماره: 1940999
9 ژوئن 1402 در 09:37 ب.ظ |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

تاج: اینفانتینو به دنبال راه حلی برای تحریم است