استان مشترک مس و سپاهان فینال را برگزار خواهد کرد


سرویس خبر شماره: 2049081
27 ژوئن 1403 در 6:35 ب.ظ.
21.5 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

با اصرار مستمر لیگ بر قزوین؛

باشگاه های مس رفسنجان و سپاهان هر دو با برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه سردار آزادگان جنگ قزوین مخالف هستند اما سازمان لیگ همچنان بر تصمیم خود پافشاری می کند.

استان مشترک مس و سپاهان فینال را برگزار خواهد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بلافاصله پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که بلافاصله پس از فینالیست شدن سپاهان و مس رفسنجان در سایت این سازمان منتشر شد، محرم نوید کیا در نشستی خبری او پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم در اراک، آشکارا با انتخاب قزوین مخالفت کرد.

ساعاتی پس از پایان دیدار سپاهان و گل گهر که منجر به صعود شاگردان مورائیس به فینال جام حذفی شد، باشگاه اصفهانی نیز اعتراض خود را به انتخاب قزوین به عنوان میزبان فینال جام حذفی به طرق مختلف اعلام کرد. جام حذفی جام حذفی و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و رئیس آن کردستان خواستار برگزاری بازی فینال در ورزشگاه آزادی شد.

2044348
توئیت مشترک مدیر رسانه ای تیم های مس رفسنجان و سپاهان که هر دو خواهان برگزاری فینال در ورزشگاه امام خمینی اراک هستند.

در این شرایط مشخص نیست چرا سازمان لیگ فوتبال ایران اینقدر بر تصمیم خود برای برگزاری بازی فینال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پافشاری می کند. حالا ممکن است به دلیل مخالفت صریح دو باشگاه اصفهانی و رفسنجانی و موضع مشترک آنها در این خصوص، سازمان لیگ تصمیم خود را نگیرد و ورزشگاه دیگری را برای میزبانی آخرین بازی فصل فوتبال ایران در نظر نگیرد. VAR در این مسابقه قابل استفاده است و هر دو تیم از شرایط چمن مسابقه راضی هستند.

2044349

جالب اینجاست که مسئول رسانه ای تیم فوتبال سپاهان و مسئول رسانه ای تیم فوتبال مس رفسنجان اخیرا با انتشار توییتی خواستار برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شدند. باید دید سازمان لیگ چگونه خواهد بود. نظر مربوط به پیشنهاد آنها است.

مجله اخبار فوتبال داخلی