استراحت کنید و از بهترین خریدهای فصل لذت ببرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاکو خمز تحت هدایت تراکتورسازی این تیم تبریزی را احیا کرد و آنها را به بالای جدول رساند و امیدوار است در آینده با موفقیت در سایر رقابت ها، سرخ پوشان تبریزی را به تیمی قدرتمند در فوتبال ایران تبدیل کند. .

پاکو خمز در 7 بازی لیگ برتر روی نیمکت تراکتورسازی نشست و در این مدت 14 امتیاز به دست آورد. میانگین 2 امتیاز در هر بازی که قطعا آنها را بین مدعیان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار می دهد. قرمزهای تبریزی این هفته در تهران به مصاف هوادار می روند و به دنبال سومین برد متوالی خود در نیم فصل دوم لیگ هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

زنوزی درباره سرمربی اسپانیایی گفت: فکر می‌کنم از نتایجی که گرفتیم مشخص شد که یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر به ایران آمد و یک فصل و نیم دیگر با او قرارداد داریم. اگر نتیجه خوبی بگیریم انشالله تمدید می شود.»

محمدرضا زنوزی امروز با حضور در شبکه ورزش و مردم به تمجید از رایو وایکانو سرمربی سابق اسپانیا پرداخت و او را یکی از بهترین مربیان این باشگاه تاریخ لیگ برتر خواند. کاری که زنوزی به آن عادت ندارد و سعی می کند از سرمربیانی که به تراکتور می آورد فاصله بگیرد.

با این حال کار خوب خمز در استفاده از بازیکنان جوان، درک برخی کاستی ها و همراهی با سیاست های کلی باشگاه، او را به چهره ای تبدیل کرده که زنوزی در کارش کاملا از او راضی است. به خصوص اینکه پیشرفت فوتبال تراکتور در فوتبال ایران کاملاً نمود پیدا کرده است.

1797958


سرویس خبر شماره: 1868370
14 فوریه 1401 در 06:05 ب.ظ
47.7 هزار |

28نقطه نظر

خمز، مربی محبوب صاحب ثروتمند