استرالیا به فکر تقلید از بازگشت ایران است


سرویس خبر شماره: 1855583
05 دسامبر 1401 ساعت 04:00
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ماموریت سخت مسی برای حفظ آرژانتین در جام حذفی

تیم ملی استرالیا امروز دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی را برگزار می کند.

استرالیا به فکر تقلید از بازگشت ایران است

در این گروه فرانسه 3 امتیاز و تونس و دانمارک یک امتیازی شده اند. استرالیا تنها تیم بدون امتیاز این گروه است. شرایط فعلی کانگوروها شباهت زیادی به شرایط ایران، قبل از بازی با ولز دارد. این تیم در بازی دوم با صفر امتیاز در رده آخر گروه B قرار گرفت و یک تیم سه امتیازی و دو تیم با یک امتیاز بیشتر را دید. ایران با پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز، معادلات گروه را کاملا به سود خود تغییر داد و به رده دوم صعود کرد. این همان چیزی است که استرالیا می خواهد کپی کند.

امروز نیز دو بازی از گروه C برگزار می شود. عربستان سعودی که در اولین بازی کار بزرگی انجام داد و آرژانتین را شکست داد، ساعت 16:30 به مصاف لهستان می رود که در بازی اول مقابل مکزیک با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان مسی در آخرین دیدار روز سه شنبه که از ساعت 22:15 آغاز می شود راهی جز پیروزی مقابل مکزیک ندارند تا از حذف زودهنگام جلوگیری کنند. در این گروه عربستان 3 امتیاز اول و لهستان و مکزیک هر کدام یک امتیاز دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری دیدارهای گروه های C و D پیگیری می شود که در اولین دیدار این روز دو تیم تونس و دانمارک به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان گراهام آرنولد که در دیدار اول شکست سنگینی را مقابل فرانسه متحمل شده بودند، در تلاش هستند تا ضمن عقب افتادن از نتیجه دیدار اول، از سد تونس عبور کرده و شانس صعود را ایجاد کنند. یکی دیگر از بازی های گروه C ساعت 19:30 توسط فرانسه و دانمارک برگزار می شود.