“استعداد باورنکردنی انگلیسی”: اولی واتکینز پس از تمرین با کوبه ماینو به شدت به او علاقه مند شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اولی واتکینز، طلسم استون ویلا، پس از تمرین با کوبی ماینو، هافبک منچستریونایتد در اردوی انگلیس، ترانه‌هایی را به زبان آورد.

ماینو یکی از معدود داستان های موفقیت برای یونایتد در طول فصل بسیار پر فراز و نشیب و غم انگیز 2023/24 بود.

از آنجایی که او در ماه نوامبر پس از بازگشت از یک مصدومیت طولانی مدت به تیم وارد شد، ماینو هرگز به عقب نگاه نکرد و فقط برای تثبیت جایگاه خود در ترکیب اریک تن هاگ پیش رفت.

در زمان کوتاهی، نوجوان خود را تقریباً یک شروع کننده بی چون و چرا کرد. دعوت بزرگسالان به تیم ملی انگلیس برای این جوان تاثیرگذار دنبال شد که در نهایت در فهرست نهایی 26 نفره گرت ساوتگیت برای یورو 2024 قرار گرفت.

فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون برای سه شیرها در پیروزی دراماتیک یکشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل اسلواکی شروع کرد و جای تعجب نیست که در وسط پارک بهترین عملکرد را داشت.

ماینو به مدت 84 دقیقه به میدان رفت تا انگلیس از پشت اسلواکی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها صعود کند، جایی که آنها به مصاف سوئیس خواهند رفت.

واتکینز که در سه هفته گذشته با ماینو تمرین کرده است، با آی تی وی صحبت کرد و از توانایی های باورنکردنی این بازیکن 19 ساله، به خصوص در بازی با توپ، ابراز خوشحالی کرد.

مهاجم ویلا گفت: “بله، بسیار بالغ. او به سن خود عمل نمی کند. او در داخل و خارج از زمین بسیار بالغ است. باز هم استعداد باور نکردنی انگلیسی.”

«دنیا را زیر پای او گرفت. نمی توانم بیشتر از این درباره او صحبت کنم. او ورزشکار است و خونسردی روی توپ دارد، برای گرفتن توپ و دریافت آن در مناطق تنگ به عنوان هافبک.”

می‌دانی، فکر می‌کنم این شما را متمایز می‌کند، به‌ویژه برای روشی که می‌خواهیم بازی کنیم. او روی توپ خیلی راحت است. می‌توانید ببینید که چرا او با توپ راحت است.»

واتکینز در مورد ماینو افزود: “می توانید ببینید که چرا او به تیم دعوت شده است، زیرا او این کار را در فصل شکست امسال خود انجام داده است.”

ماینو مطمئناً امیدوار است که ساوتگیت یک شروع دیگر را در این شنبه مقابل سوئیس به او بدهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/01/unbelievable-english-talent-ollie-watkins-raves-about-kobbe-mainoo-after-training-with-him-282274/ منبع: