استعفای ناگهانی و عجیب سرمربی تیم قهرمان!

زهیحی برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه شمس آذر جلساتی برگزار کرد و مطالبات خود را به آنها ارائه کرد. او فکر می کرد برای حضور در لیگ برتر باید برخی از امکانات مادی و شرایط مالی بهبود یابد اما ناگهان تصمیم گرفت جدایی خود را از شمس آذر اعلام کند.

1752335

سعید دهیکی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از مدیریت شمس آذر قزوین استعفا داد.

استعفای ناگهانی و عجیب سرمربی تیم قهرمان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر قزوین فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. این تیم با هدایت سعید دخی جوان رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده است.

ذهیقی در صفحه شخصی خود نوشت: از پروردگار بزرگ تشکر می کنم که در سایه لطف خود و حمایت همه اهالی این خانه مینودوری به من فرصت وفای به عهد را داده است. قولی که در زمستان سختی که بسیار دست نیافتنی بود، در راه بود، اما من و همه همکاران و بازیکنانم و البته سران گروه شمس آذر توانستیم در فصل بهار آن را عملی کنیم و شادی را به ارمغان بیاوریم. مردمی که ناامید و دو دسته شده بودند. سال ها در فوتبال و چه شهد شیرینی است. وفادار به عهد با شمایی که در تمام این سال ها همراه و پشتیبان من بودید و این کودک کوچولوی قزوینی را چه در مستطیل سبز چه در شورای شهر و چه در مدیریت فوتبال و چه امروز در عرصه تمرین همراهی کردید. . و شما حمایت کردید.”


سرویس خبر شماره: 1940098
05 ژوئن 1402 ساعت 22:52 |
8.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تصمیمی برای بازگشت به سیاست ندارم

ذهیقی در قسمت بعدی متن خداحافظی خود نوشت: جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از همه هوادارانی که عاشقانه از شمس آذر حمایت کردند، بازیکنانی که مرا در ساختن یک مسیر رویایی همراهی کردند، تشکر ویژه کنم. اعضای فنی و پزشکی که مشوق من روی نیمکت مربیگری بوده اند و البته مالکان و مدیرانی که اعتمادشان به من فرصت رشد در عرصه مربیگری را داده است.

1880063

ذهیقی در پایان افزود: تصمیمی برای بازگشت به سیاست ندارم و ترجیحم ادامه فوتبال است که بسیار به آن دلبسته هستم و لازم می دانم که نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم فرماندهی استانی ارتش، دادستان و شهردار نمایندگان محترم شورای اسلامی و شورای شهر قزوین، مدیرکل محترم ورزش و جوانان و ریاست محترم شورای فوتبال به اتفاق کلیه مدیران اجرایی و کلیه دوستان برای موفقیت تیم استانی خود در تمامی مقام ها و مقام ها زحمات زیادی کشیده اند و برای مجموعه شمس آذر می خواهم در لیگ برتر پر افتخار و افتخار حضور داشته باشم و در پایان اعتراف می کنم شیرینی خدمت به عزیزم شهرها و استان‌ها مرا به فکر آینده‌ام در شمس آذر انداختند، اما هیچ‌وقت دوست ندارم به مردمی که مدیونشان هستم قول بدهم، من به جای بهار باید جایی پاییز و زمستان باشد!»



مجله اخبار فوتبال داخلی

در شرایطی که تصور می شد زخازی با مسئولان باشگاه برای نیمکت نشینی شمس آذر در لیگ برتر و تمدید قرارداد به توافق برسد اما این سرمربی جوان امشب در پستی اینستاگرامی از سمت سرمربیگری نماینده قزوین استعفا داده است. .

وی در ادامه نوشت: با این توصیف ضمن قدردانی مجدد از اعتماد مدیران تیم شمس آذر و حمایت شما هواداران عزیز در فصل گذشته، بدینوسیله استعفای خود را از این تیم اعلام می کنم.سرمربی شمس آذر چون عمیقاً معتقدم که افتخاری که شما قزوینی ها در زندگی اجتماعی ام به من داده اید، بزرگترین سرمایه زندگی اجتماعی من است و حفظ آن سنگین ترین مسئولیت زندگی اجتماعی من است!
به همین دلیل ترجیح دادم تصمیم خود را پس از مدت ها عدم حضور در فضای مجازی با شما مخاطبان عزیز و هم استانی هایم در میان بگذارم.