استقبال باشکوه مراکشی ها از شیرهای اطلس (عکس)

آنها علاوه بر مردم کشورشان به تیم مورد علاقه بسیاری از فوتبالدوستان کشورهای دیگر در این تورنمنت تبدیل شده اند. غافلگیری که در ابتدای جام هیچ کس تصورش را نمی کرد که بتواند مراحل اولیه را پشت سر بگذارد، اما در نیمه نهایی خود را فرصتی برای صعود به فینال نشان داد.

اولین تصاویر از فرودگاه پایتخت مراکش بازیکنان تیم ملی آن کشور را با لباس رسمی نشان می داد که به همراه مادرانشان از هواپیما پیاده شده و سوار اتوبوسی روباز شده بودند که قرار بود آنها را به شهر برگرداند.

مراکش در ضربات پنالتی موفق شد یکی دیگر از قدرت های اروپایی یعنی اسپانیا را شکست دهد. آنها در دیدار بعدی پرتغال و کریستیانو رونالدو را یک بر صفر شکست دادند و راهی نیمه نهایی شدند. در این مرحله اما بخت مراکشی ها به پایان رسید و آنها با شکست 2-0 مقابل فرانسه به مقام قهرمانی رسیدند و در آن بازی نیز با نتیجه 2-1 مغلوب کرواسی شدند تا به مقام چهارمی لیگ دست پیدا کنند.جام جهانی قطر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواپیمای حامل تیم ملی مراکش در فرودگاه بین المللی رباط به زمین نشست و بازیکنان این تیم در میان استقبال پرشور هواداران مراکشی وارد رباط پایتخت این کشور شدند. شیرهای اطلس در این جام تاریخ ساز شدند و به اولین تیم آفریقایی تبدیل شدند که به نیمه نهایی راه یافتند.

مراکشی ها یک جام جهانی تاریخی را پشت سر گذاشتند، آنها نه تنها اولین تیم آفریقایی بلکه اولین تیم عربی بودند که به نیمه نهایی جام جهانی رسیدند.

مردم مراکش در شهر رباط پایتخت این کشور به شکلی باشکوه از تیم ملی این کشور که مقام چهارمی جام جهانی قطر را کسب کرده بود استقبال کردند.

استقبال باشکوه مراکشی ها از شیرهای اطلس (عکس)

هزاران مراکشی برای استقبال از قهرمانان خود در خیابان های مسیر اتوبوس تیم ملی به خیابان های رباط آمدند. اتوبوس مراکشی پس از رانندگی در خیابان های شهر به کاخ سلطنتی رفت و پادشاه این کشور بازیکنان مراکش و ولید الراکرکی سرمربی آنها را به شام ​​دعوت کرد.

شیرهای اطلس در اولین بازی خود مقابل کرواسی نایب قهرمان دور قبل به تساوی بدون گل دست یافتند. آنها سپس بلژیک مدافع عنوان قهرمانی را 2-0 و کانادا را 2-1 شکست دادند تا برای اولین بار از سال 1986 به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنند.


سرویس خبر شماره: 1860408
29 دسامبر 1401 در 09:21 ب.ظ
29.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر