استقبال باورنکردنی هواداران ملی پوش از سوارز (عکس)


سوارز در مراسم معارفه خود گفت: می خواهم از شما تشکر کنم زیرا به خاطر شما اینجا هستم و می خواستم اینجا باشم. من در هیچ جای دیگری خوشحال نمی شوم. اکنون می خواهم این عشق را در زمین به تو برگردانم. من به اینجا آمدم زیرا می خواهم برنده شوم. ما باید در تمام مسابقات قهرمانی را هدف بگیریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


در حالی که او از فرودگاه به سمت استادیوم سنترال پارک می رفت، نزدیک به 50 هزار نفر منتظر بودند تا ورود او را جشن بگیرند و به گرمی از این بازیکن استقبال کنند.

به گزارش “ورزه سه”، سوارز پس از پایان قراردادش با اتلتیکو مادرید از این باشگاه جدا شد و به صورت آزاد به ناسیونال پیوست.
او اولین بار در سال 2005 در رده بزرگسالان با پیراهن این تیم بازی کرد و خیلی زود توانست با عملکرد درخشان خود توجه بسیاری از باشگاه های مطرح دنیا را به خود جلب کند و راهی فوتبال اروپا شود.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن می‌خواهد به فوتبال اروپا ادامه دهد، اما او در نهایت تصمیم گرفت به کشورش بازگردد تا فرصت‌های بازی بیشتری داشته باشد و به این ترتیب برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده شود.
سوارز پس از 16 سال به ناسیونال بازگشت و با استقبال باورنکردنی هوادارانی روبرو شد که بیرون فرودگاه کاراسکو منتظر دیدار با اسطوره تیم و کشورشان بودند.


سرویس خبر شماره: 1836598
آگوست 12, 1401 @ 1:25 PM
14.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

لوئیس سوارز ستاره سابق بارسا پس از بازگشت به ناسیونال با استقبال گرم هواداران این تیم مواجه شد.