استقبال ویژه از مسی در بازگشت به آرژانتین

لیونل مسی کاپیتان قهرمان جهان برای انجام چند بازی دوستانه با پیراهن آلبی سلسته به کشورش آرژانتین بازگشت.

استقبال ویژه از مسی در بازگشت به آرژانتین

مسی همیشه یک ستاره بسیار محبوب در آرژانتین بوده است، اما از زمانی که تیم ملی این کشور تحت هدایت او در جام جهانی قطر قهرمان شد، لئو بیش از هر زمان دیگری در خانه مورد تمجید قرار گرفته است. هواداران آرژانتینی که در سال های اخیر به دلیل ناکامی های آلبی سلسته گاهی از بازیکنان خود و حتی لئو مسی ناراضی بودند، حالا همه این احساسات را کنار گذاشته اند و فقط به یک چیز فکر می کنند: قهرمانی در جام جهانی.

1834224

اولین کسی که ورود لئو مسی به آرژانتین را اعلام کرد کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور بود که در توییتی نوشت: “تو هرگز تسلیم نشدی و امروز به عنوان یک قهرمان جهان به کشورت برگشتی. خوش آمدی لئو.” رسانه های آرژانتینی با انتشار عکس هایی از تاپیا در کنار لئو مسی نشان دادند که رئیس فدراسیون برای استقبال از لئو به فرودگاه رفته است.

1834225



مجله اخبار فوتبال خارجی

به همین دلیل است که آرژانتینی‌ها مشتاق تماشای بازی‌های دوستانه مقابل پاناما و کوراسائو در روزهای آینده هستند، زیرا این دو بازی باعث می‌شود مسی و دوستانش برای اولین بار پس از قطر مقابل هواداران کشورشان به میدان بروند. بالاخره بازیکنان آرژانتین قرار است این بار در حضور هواداران جام جهانی را جشن بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1896792
Mar 29, 1401 @ 8:22 PM
4.2K |

9نقطه نظر

اما مسی با وجود اینکه شرایط خوبی را در فرانسه پشت سر نگذاشته به کشورش بازگشته است. مدت کوتاهی پس از باخت مقابل رن، او با پیراهن پی اس جی به آرژانتین سفر کرد. مسابقه ای که هواداران پی اس جی او را هو کردند. مسی در پایان بازی از این اقدام هواداران عصبانی شد و در کنار سایر بازیکنان تیمش در زمین نماند و وارد تونل ورزشگاه پارک دو پرنس شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی امروز برای شرکت در اردوی تیم ملی به کشورش آرژانتین سفر کرد. آرژانتین قهرمان جام جهانی در این فیفا دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.