استقبال یک پرسپولیسی دیگر از رفتن کی روش/ چیزی برای ارائه به فوتبالیست ایرانی نداشت!

داداش زاده درباره پیام خداحافظی کارلوس کی روش از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای کی روش به فوتبال ایران خدمات داده بود. او همچنین از تمام توان خود برای پرورش بازیکنان استفاده کرد، اما فکر می کنم زمان آن رسیده است که فوتبال ایران به تفکر جدیدی بپردازد. کی روش حرفی برای گفتن به فوتبالیست ایرانی نداشت. امیدوارم سران فدراسیون فوتبال هر چه زودتر پست سرمربیگری تیم ملی را مشخص کنند تا برای جام ملت ها آماده شویم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با حمایت از عملکرد سرخ پوست ها افزود: فکر می کردم دوست داریم دوباره فوتبال را با حضور تماشاگران ببینیم اما آنچه دیدیم حاشیه های تکراری بود که معمولا همه چیز را زیر سوال می برد. نمی خواهم بگویم داور با تصمیمش برای اخراج علیرضا بیرانوند و نگرفتن دو پنالتی مقابل پرسپولیس کار کرد، چون من در این موضوع کارشناس نیستم اما سال ها بازی در زمین فوتبال به من ثابت کرد. که وقتی عدالت نباشد، تمرکز وجود ندارد. پرسپولیس به خاطر تصمیمات داور عصبی بود.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان پرسپولیس فوق العاده است. آنها مدام برای یک هدف می جنگند و این مهمترین اتفاقی است که در یک تیم می افتد. هر تیمی چنین اتحادیه ای را می خواهد. فکر می کنم اگر بعد از این عدالت را رعایت کنند، پرسپولیس به بالای جدول برمی گردد.

بهزاد داداش زاده گفت: آنچه پرسپولیس و هوادارانش می خواهند امتیاز دادن نیست، عدالت است. وقتی حقوق تیمی تضییع می شود و مهم ترین نکات را می گیرند چه باید گفت؟