استقلالی ها از بازگشت آبی ها بیشتر خوشحال شدند؟



اگر بپرسید کدام بازیکن در پایان بازی استقلال – هوادار شادتر بود، خیلی ها نام مهرداد محمدی را می برند. بازیکنی که پنالتی گرفت و دو گل زد بیشترین نقش را در بازگشت داشت. این درخشش به مهرداد محمدی چسبید زیرا جدا از اینکه استقلال را به پیروزی رساند، لنگر او را در تیم ملی تقویت کرد.

اما بازیکنی که در پایان بازی بیشتر از همه از هواداران خوشحال شد مهرداد محمدی نبود. این بازیکن ایمان سلیمی بود. اشتباه او در دیدار مقابل سپاهان که منجر به باخت آبی ها شد، این دیدار به گونه ای دیگر تکرار شد و استقلال را تا آستانه شکست دوم پیش برد اما در نهایت با نبوغ مهرداد محمدی ورق را برگرداند. . و در نهایت استقلال 3-1 پیروز شد.

ایمان سلیمی در نیمه اول بازی با انتقادات زیادی از سوی هواداران استقلال مواجه شد اما تغییر شرایط این دیدار و نبوغ مهرداد محمدی باعث شد انتقادات از ایمان سلیمی در پایان کمتر و حتی فراموش شود. بازی در پایان مسابقه برخلاف ابتدای بازی همه از درخشش مهرداد محمدی و بازگشت رویایی آبی ها صحبت می کردند. به همین دلیل ایمان سلیمی شادترین بازیکن آبی در پایان بازی با هواداران بود. اگر اشتباه او در این دیدار هم باعث باخت آبی ها می شد، بدون شک شرایط بازی او در این تیم در ادامه مسابقات سخت تر می شد. به خصوص اینکه بازی های استقلال اکنون در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال