استقلالی ها اعتقادی به مصدومیت دیاباته ندارند!

یحیی گل محمدی که تمام تمرینات خود را در تعطیلات جام جهانی با حضور لوکادیا انجام داده بود، تنها دو جلسه تمرینی (دیروز و امروز) برای تشکیل خط حمله جدید و میزبانی مهم ترین بازی فصل باقی مانده است.

تمرینات پرسپولیس ساعاتی بعد آغاز می شود و باید دید یحیی گل محمدی کدام ترکیب را انتخاب خواهد کرد. با این حال همه باید منتظر اظهارات مدیرعامل و سرمربی این تیم باشند تا درباره وضعیت اسفبار باشگاه در آستانه دربی اظهار نظر کنند.

با جدایی لوکادیا از ایران، سروش رفیعی این شانس را خواهد داشت که در پست هافبک میانی به پرسپولیس بازگردد. امید عالیشاه، سیامک نعمتی و وحید امیری سه بازیکن دیگری هستند که می توانند به لیست اضافه شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی عبدی اخیراً در بازی با سپاهان موفق شد حامد پاکدل را در موقعیت گلزنی قرار دهد و در نقش گلزن ظاهر شود، اما آنچه پرسپولیس در دربی انتظار دارد گلزنی است – همان چیزی که قبلاً دو بار موفق به انجام این کار شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هیچکس فکر نمی کرد پرسپولیس برای بازی با استقلال یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را در اختیار نداشته باشد و حتی یحیی گل محمدی هم در بازی سپاهان از آنها استفاده کرد تا افکارش را در دربی مشخص کند. همانطور که سرمربی پرسپولیس می خواست.

البته او در فصل گذشته موفق شد با 7 گل بهترین گلزن فصل لقب بگیرد و حالا انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره خواهد داشت.

البته شاهدان عینی از بازی پرسپولیس و سپاهان می گویند که شیخ در نیمه دوم به کادر پزشکی پرسپولیس گفت که در ناحیه ران خود احساس درد می کند و یک روز بعد عکسی برای اعلام ده روز غیبت از این بازیکن گرفته شد.


سرویس خبر شماره: 1860074
28 دسامبر 1401 ساعت 11:30
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

احتمالات جدید خط حمله پرسپولیس

عبدی که با گلزنی در دربی اوج گرفت، حالا به ترکیب برمی گردد و به احتمال زیاد یک هافبک در کنار (علیشاه) یا پشت سر (سروش) خواهد دید تا فرصت بسیار خوبی برای بازگشت به روحیه توسط یحیی گل محمدی داشته باشد.

پس از مصدومیت شیخ از ناحیه کشاله ران، یورگن لوکادیا که در بازی دوستانه با سپاهان عملکرد چندان خوبی نداشت، به دلایل عجیبی تصمیم به ترک ایران گرفت و در نهایت پس از تلاشی ناموفق، صبح یکشنبه ایران را ترک کرد.

آخرین گل مهدی عبدی 18 اسفند در بازی مس رفسنجان به ثمر رسید تا او پس از 295 روز به دنبال گلزنی در دیدار با استقلال باشد.

به جز لوکادیا و دیاباته که با 7 گل نقش پررنگی در موفقیت این تیم داشتند، پرسپولیسی ها مهدی عبدی و حامد پاکدل را نیز به عنوان مهاجمان هدف خود می بینند، هرچند هر دو در این فصل عملکرد چندان امیدوارکننده ای نداشته اند. با این حال یحیی چاره ای جز تکیه بر این دو مهاجم نخواهد داشت.

آخرین گلزن پرسپولیس حامد پاکدل است که در دیدار دوستانه مقابل سپاهان موفق شد از روی پاس عبدی گلزنی کند. او حالا به دنبال گل اولش در دربی است.

نکته جالب اینجاست که مهدی عبدی با توجه به درخشش لوکادیا و قرار گرفتن در سایه آن قصد داشت پرسپولیس و ایران را راهی یک تیم اروپایی کند اما حالا به یکباره مهاجم اول این تیم می شود.

بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس، در 21 بازی اخیر این تیم نتوانست گلزنی کند. او قصد جدایی از پرسپولیس را داشت اما حالا این شانس را دارد که دوباره توانایی های خود را نشان دهد.

در حالی که مهاجم پرسپولیس ایران را ترک کرده و شیخ دیاباته هم مصدوم است، خبرهایی از اردوی استقلال به گوش می رسد که آبی ها اعتقادی به مصدومیت دیاباته ندارند و معتقدند او به دلیل مشکلات مالی مصدوم شده است.

عکسی از تمرین روز شنبه پرسپولیس و جدیدترین تصویر یورگن لوکادیا با پیراهن پرسپولیس – او با شش گل اردوی ارتش سرخ را ترک کرد.

نکته دیگر اینکه در فصل جاری میلاد سرلک و سعید صادقی به جز دو مهاجم خارجی غایب تنها بازیکنانی هستند که برای پرسپولیس گل زده اند و طبیعی است که وضعیت خط حمله شیرهای سرخ بحرانی باشد. . .

با خروج لوکادیا از ایران و مصدومیت شیخ دیاباته، ترکیب پرسپولیس در خط حمله به کلی تغییر می کند.

استقلالی ها اعتقادی به مصدومیت دیاباته ندارند!