استقلالی ها به من هشدار دادند که به جدایی فکر نکن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید حامدی فر، هافبک دفاعی جوان استقلال که در ابتدای فصل از صنعت نفت آبادان به این تیم پیوست، امیدوار است هر چه زودتر فرصتی از ساپینتو بگیرد تا بتواند ثابت کند. به کادر فنی و هواداران. . گفتگویی با این بازیکن داشتیم که در ادامه می خوانید:

از نظر بدنی آماده هستم و از نظر روحی هم سعی می کنم خودم را آماده کنم. به هر حال وقتی یک بازی را از دست می دهید، دو روز طول می کشد تا از نظر روحی ریکاوری کنید و برای بازی بعدی آماده شوید. خیلی زود آماده می شوم و تمام تلاشم را کرده ام. آقای ساپینتو من را می پذیرد و رفتارش با من گرم و صمیمی است. او و مدیریت قدیمی من را به استقلال آوردند و حالا باید ببینیم چه زمانی به من فرصت می دهند که دیگر تصمیم من نیست.

من در 5 بازی در لیست بودم و در 7 بازی نبودم، البته یکی از آن 7 بازی همان بازی سوپرجام بود.

معمولاً وقتی مربی بازیکنی را به تیمش می آورد، می خواهد برای او بازی کند. نمی دانم چرا هنوز بازی را دریافت نکرده ام، فکر می کنم یکی از دلایلش این است که در پست من یعنی دفاع وسط و هافبک دفاعی ترافیک است. در هر صورت تصمیم با سرمربی است. فکر می‌کنم اگر روزنامه‌نگاران از آقای ساپینتو در مورد من بپرسند، او می‌گوید چقدر آماده‌ام و همیشه این را به من هم می‌گوید. دلیل اینکه من بازی نمی کنم این نیست که در تمرینات عملکرد بدی دارم. همانطور که گفتم شاید دلیلش این باشد که من جوان هستم و تازه به تیم استقلال اضافه شده ام و ترافیک در پست من وجود دارد.

* شما پدیده صنعت نفت آبادان بودید و شاید الان سوال خیلی از هواداران این باشد که چرا؟
بازی را دوست ندارید؟

هیچ کس این روزها حالش خوب نیست. امیدوارم مشکلات هر چه زودتر حل شود و دوباره شاهد مردم شاد باشیم. از نظر فوتبالی هم باید بگویم هواداران با من رفتار خوبی داشتند و همیشه به من می گویند ادامه بده و به جدایی از استقلال فکر نکن و از من می پرسند که چرا بازی نمی کنم اما اسمم امید است و نیستم. ناامید هستم و سخت کار می کنم تا فوتبالم را درست کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* در مجموع چند بازی در لیست بودید؟

در بازی قبل یک بر صفر بردیم و در بازی های قبل خیلی بدشانس بودیم وگرنه باید با اختلاف چند گل می بردیم. اگر به همین روال ادامه دهیم، شانس زیادی برای قهرمانی داریم. قاعدتا هر تیمی بی نقص نیست و نقاط ضعفی دارد و در این تعطیلات آقای ساپینتو روی نقاط ضعف کار می کند تا تیم بهتر از اینها پیشرفت کند.

* از روند استقلال در لیگ صحبت کنید.
شما بهتر از قبل بازی می کنید.

* درباره قهرمانی در سوپرجام صحبت کنید.

کسب اولین جام چه حسی دارد؟
اولین جام فوتبال حرفه ای ام را در سنین جوانی با پیراهن استقلال به دست آوردم و برایم خیلی خوب و متفاوت است. برد در هر فینال یک لذت است و خوشحالم که این اتفاق برای من با استقلال می افتد.

* در پایان در مورد روحیه هواداران استقلال
از آن روزها صحبت کنید.

* چقدر مشتاق بودید که وارد شوید
آیا در سوپرجام بازی می کنید؟

* انتظار دارید اولین بازی خود را چه زمانی انجام دهید و آیا در این مدت با ساپینتو صحبت کرده اید یا خیر؟

من خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد. من قبلاً گفته ام که چقدر برای حضور در زمین گرسنه هستم و نمی دانم چه زمانی این فرصت را خواهم داشت. باید صبر داشته باشی. حتی یک دقیقه هم نتوانستم برای استقلال بازی کنم، اما مهم ترین چیز پیروزی و قهرمانی بود که اتفاق افتاد.


سرویس خبر شماره: 1851915
14 نوامبر 1401 ساعت 11:22 |
1

0نقطه نظر

حمید فر:

برای آقای فتح الله زاده آرزوی موفقیت دارم. به قول خودش، ایشان در استقلال خیلی زحمت کشیده و به همین دلیل نباید از او استقبال کنیم و او باید از ما استقبال کند چون برای چندمین بار به خانه برگشته است! آقا علی آدم سخاوتمندی است و خیلی راحت می توانید با او ارتباط برقرار کنید. امیدوارم با هم قهرمان شویم و دستاوردهایی کسب کنیم. ایشان کلی با بچه ها گپ زد و گفت بهترین بازیکنان را دارد اما من هنوز خصوصی با او صحبت نکرده ام.

* نظرتان درباره مدیریت جدید علی فتح الله زاده چیست؟ آیا با او صحبت کرده اید؟

بازیکن جوان استقلال اولین جام فوتبال خود را با پیراهن این تیم در رقابت های سوپرجام به دست آورد.

استقلالی ها به من هشدار دادند که به جدایی فکر نکن!