استقلالی ها صفحه ستاره جدا را آنفالو کردند!


کد اطلاعات: 2055274
27 جولای 1403 ساعت 12:40 ق.ظ.
21.5 هزار |

24نقطه نظر

نتیجه ورود حردانی به سپاهان

پس از انتشار پیام خداحافظی صالح حردانی با هواداران، صفحه رسمی باشگاه استقلال دنبال حساب این بازیکن متوقف شد.

استقلالی ها صفحه ستاره جدا را آنفالو کردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با انتشار پست این بازیکن در صفحه شخصی اش، جدایی صالح حردانی تایید شد. سوالی که از همان روزهای اول بازار نقل و انتقالات شنیده می شد و این بازیکن که با سپاهان به توافق رسید به زودی قراردادش را با اصفهانی ها امضا خواهد کرد.

بعد از اینکه شامگاه سه شنبه خبر قرارداد حردانی با سپاهان رسانه ای شد و این بازیکن طی پیامی جدایی خود از استقلال را اعلام کرد، صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام به سرعت واکنش نشان داد و صالح را از لیست فالوورهای خود حذف کرد.

2054864

عدم پیگیری حردانی از سوی صفحه رسمی باشگاه استقلال حکایت از قطعی شدن حضور این بازیکن در سپاهان دارد. این انتقال که پس از جذب رامین رضاییان قطعی شده بود، حالا باید به ماجراجویی های خود در اصفهان ادامه دهد.

البته خود حردانی تا زمان نوشتن این خبر همچنان صفحه رسمی باشگاه استقلال را دنبال می کند و صفحه تیم سابقش را رها نکرده است.

2054865

حردانی پیش از این با انتشار مطلبی مدعی شده بود که تنها درخواستش برای تمدید قرارداد دریافت مطالباتش بوده و این ادعا با واکنش سریع باشگاه نیز همراه بوده و استقلالی ها با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده اند که وی هیچگونه درخواستی ندارد. مشکل پرداخت حقوق حردانی درخواست و تمدید قراردادش.

مجله اخبار فوتبال داخلی