استقلالی ها هرگونه مذاکره با حاج صفی را تکذیب کردند

توجه داشته باشید که حاج صفی چند روز پیش برای ادامه فوتبال خود در قاره اروپا قرارداد خود را با باشگاه یونانی آاک آتن برای 2 فصل دیگر تمدید کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا باشگاه استقلال نیز با انتشار اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرده است. در بیانیه آبی پوشان تصریح شده است: برخلاف شنیده ها، مذاکره ای بین یکی از اعضای این باشگاه و احسان حاج صفی صورت نگرفت. این بازیکن ضمن احترام به کاپیتان ارزشمند تیم ملی هرگز به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال معرفی نشد.

این روزنامه مدعی شد احسان در نقل و انتقالات نیم فصل و زمستان مورد توجه مدیران استقلال قرار گرفته و حاج صفی به ساپینتو معرفی شده است تا در صورت تایید، مذاکره با این بازیکن انجام شود. البته سرمربی پرتغالی آبی ها به سرعت با این انتقال مخالفت کرد و اعلام کرد که نیازی به بازیکنی در این پست ندارد. از این رو پرونده احسان به ایران و فوتبال استقلال بسته شد و او در یونان به کار خود ادامه داد.

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هرگونه مذاکره با احسان حاج صفی را تکذیب کرد.

استقلالی ها هرگونه مذاکره با حاج صفی را تکذیب کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از روزنامه های ورزشی صبح امروز با انتشار خبری در مورد کاپیتان تیم ملی نوشت احسان حاج صفی در نیم فصل به ریکاردو ساپینتو معرفی شد اما در نهایت بازیکن آاک آتن. در تیم یونان باقی ماند.


سرویس خبر شماره: 1936970
22 مه 1402 در 3:44 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر