استقلال از قرمزها پیشی گرفت/ چرا اقدام فوری دولت فقط برای پرسپولیس است؟/ مطمئن باشید سپاهان امتیاز می گیرد و استقلال قهرمان می شود.

بیانی افزود: به نظر من دولت باید در موضوع استقلال قدم برداشته و سریعاً اقدام کند. در گذشته دولت دو بار برای چنین مشکلی برای پرسپولیس اقدام کرده و اکنون از دولت انتظار می رود که برای استقلالی ها اقدام عاجل و فوری انجام دهد تا خیال میلیون ها هوادار این تیم راحت شود و تفاوتی بین استقلالی ها ایجاد نشود. دو تیم های دولتی

کاپیتان سابق آبی پوشان در پایان گفت: استقلال در این فصل فراز و نشیب هایی داشته است اما در هفته های اخیر ساپینتو تیمی هماهنگ و بسیار خوب را وارد زمین کرده و امتیازات لازم را کسب کرده است. استقلال با وجود اینکه 8 امتیاز از پرسپولیس عقب بود، از رقیب سنتی خود پیش بود و حالا بالاتر از این تیم قرار دارد. به نظر من استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است و مطمئن باشید سپاهان در بازی های بعدی امتیاز از دست می دهد و استقلال سرآمد و در نهایت قهرمان می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شاهین بیانی در گفتگو با خبرزاشی درباره وضعیت تیم استقلال گفت: استقلال از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما از نظر مالی این تیم در بحران سرمربی سابق خود گرفتار شده است. هر چه زودتر با آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال تسویه حساب کند. . مطالبات استراماچونی ماه ها بود که مشخص بود اما نه مدیران سابق و نه مدیران فعلی باشگاه استقلال کوچکترین تلاشی برای پرداخت این بدهی نداشتند.