استقلال امتیاز از دست می دهد/ پرسپولیس ثابت کرده است که شایسته قهرمانی است/ امیدوارم مدیریت باشگاه در پایان فصل شرمنده هواداران نشود.


مصطفی قنبرپور، بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبروزی، درباره نتیجه تیم پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: در واقع از چنین چیزی انتظار دیگری نداریم. تیم فوتبال شایسته و باوقار در زمانی که آقای گل محمدی از تیم جدا شد، پرسپولیس هم خوب بود و فقط به دلیل برخی اتفاقات مانند محرومیت یا مصدومیت در نیم فصل اول نتوانست رتبه نیم فصل را کسب کند که البته اهمیت خاصی ندارد این پرسپولیس تیمی پر از مهره است و البته مهره هایش همگی با هم هماهنگ هستند.

وی افزود: وقتی آقای گل محمدی رفت و تیم مدیریت بعد از مدتی سرمربی جدید را انتخاب کرد، آرزو کردم آن عزیزانی که برای باشگاه استقلال زحمت می کشند با انتخاب خود شرمنده هواداران نشوند که البته می بینیم که شرایط در حال حاضر برای تیم خوب است و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: تیم پیکان موفق شد در دو دیدار قبلی خود، دو تیم سخت و به ظاهر سخت، سپاهان و ملوان را شکست دهد. قطعا استقلالی سرمربی تیم پیکان انگیزه های زیادی برای شکست یا توقف پرسپولیس داشت اما بچه های پرسپولیس واقعا گل زدند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند.

استقلال امتیاز از دست می دهد/ پرسپولیس ثابت کرده است که شایسته قهرمانی است/ امیدوارم مدیریت باشگاه در پایان فصل شرمنده هواداران نشود.

قنبرپور خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این دیدار دو گل زد اما قطعا می توانست حداقل 4 یا 5 گل به ثمر برساند و با دست پرتر زمین را ترک کند که البته همه اینها از عوامل زیبایی فوتبال است. توپی که به آستانه گل می رسد و گل نمی شود می تواند ارزش یک گل را داشته باشد و هیجان بازی را افزایش دهد، خوشحالیم که بچه ها توانستند به موقع گل بزنند و به نتیجه ای که لیاقتش را داشتند برسند.

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید این تیم پیکان با فوتبال خوبی که ارائه می دهد در پایان فصل وضعیت خوبی خواهد داشت. پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی بود که می توانست یک تیم ثابت از پیکان تشکیل دهد و آنها را در دامان خودش بگیرد. دیدیم پرسپولیس برای رسیدن به گل حریف انواع روش ها را امتحان کرد و طبیعتا موقعیت های زیادی ایجاد شد.

قنبرپور درباره اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر، توضیح داد: با توجه به شرایط تیم های بالای جدول، قطعا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد. در مورد تیم استقلال هم باید گفت که این تیم همچنان امتیاز از دست می دهد. تا پایان فصل اما شرط قهرمانی پرسپولیس این است که اشتباه نکند و بدون لغزش تا آخر پیش برود، در این صورت قطعا قهرمان می شود. ما نباید از سایر رقبا غافل شویم. تراکتور را بردیم و با استقلال مساوی کردیم. اگر بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان را با پیروزی به پایان برسانیم، قطعا در مقام قهرمانی هستیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال