استقلال با تساوی میزبان پیرلو بود

در اولین تجربه بازی با هدایت ساپیتنو، آبی ها امشب به مصاف گنچلر بیرلیگی رفتند. این تجربه اما با پیروزی همراه نبود و قهرمان لیگ برتر ایران نتوانست حریف دسته یک خود ترکیه را باز کند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بعد از اینکه دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، استقلال نیمه دوم را با این ترکیب آغاز کرد:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، پیمان بابایی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، کوین یاماگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی
شاگردان ساپینتو در این نیمه نیز مانند نیمه دوم موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند، اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا تساوی 0-0 اولین نتیجه استقلال ساپینتو در اردوی ترکیه باشد. آنها همچنین در دومین مسابقه نمایشگاهی خود به مصاف فاتح کاراگومراک می روند. این تیم در سوپرلیگ ترکیه حضور دارد و مدیریت آن بر عهده آندره آ پیرلو فوتبالیست سابق و مشهور ایتالیایی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال در اولین بازی تدارکاتی خود در ترکیه به تساوی رضایت داد.

سرمربی پرتغالی استقلال برای شناخت بهتر شاگردانش در طول دو نیمه از ترکیب های متفاوتی استفاده کرد تا نشان دهد بیش از نتیجه به دنبال کنترل بیشتر بر توانایی تک تک اعضای تیم است. او در نیمه اول تیمش را با ترکیب زیر ترکیب کرد:
علیرضا رضایی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، امید حمیدی فر و ارسلان مطهری.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال از روز سه شنبه اردوی خود را در ترکیه آغاز کرد. این تیم که در منطقه کوهستانی آنکارا اردو زده است، امروز در اولین دیدار دوستانه پیش فصل به تساوی دست یافت.


سرویس خبر شماره: 1834627
30 جولای 1401 ساعت 10:00 ب.ظ
52.3 هزار امتیاز خبر|

29نقطه نظر

شاگردان ساپینتو نه گل زدند و نه گل زدند.