استقلال با خاطرات پرتغالی خوب است (عکس)

مصدومیت ستاره این فصل استقلال در بازی با ملوان باعث نگرانی ساپینتو و هواداران آن تیم شده بود اما او توانست مقابل مس کرمان به میدان برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محبی که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد، یکی از بهترین عملکردها را در بین شاگردان ریکاردو ساپینتو داشت که آمارها نشان می دهد در سه دیداری که انجام داده، غایب بوده است. موفق به کسب امتیاز نشد و نتایج دو بازی مقابل حریفان را از دست داد.

محبی اگرچه در پست مهاجم بازی نمی کند اما بهترین گلزن استقلال در این فصل است و با 5 گل در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ قرار دارد.

محبی اولین بازی این فصل استقلال مقابل سپاهان را به دلیل عدم دریافت ITC از دست داد و در آخرین بازی خارج از خانه مقابل تراکتورسازی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا زمین را ترک کرد.دقیقه 26. وینگر محبوب ساپینتو که مقابل صنعت نفت آبادان اخطار گرفته بود در دیدار با مس رفسنجان حضور نداشت تا استقلال در غیاب او بار دیگر امتیاز از دست بدهد.

محبی که با کمک کادر پزشکی مقابل مس کرمان به میدان رفت، در نیمه دوم جای خود را به پیمان بابایی داد اما برای بازی هفته آینده مقابل آبی پوشان کاملا آماده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد محبی بازی به بازی خود را آماده می کند و به طور کامل از مصدومیت خود رهایی می یابد.

استقلال با خاطرات پرتغالی خوب است (عکس)


سرویس خبر شماره: 1868572
15 فوریه 1401 ساعت 22:51 |
5K امتیاز خبر|

0نقطه نظر