استقلال با عبور از گل گهر به سپاهان نزدیک شد

10 گل در سه بازی اخیر استقلال را به تیمی متفاوت تبدیل کرده است. تعداد گل های این تیم به عدد 26 رسید و امتیاز را به این تیم رساند. امروز استقلال بعد از سپاهان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است. این تیم با مدیریت مورایس و با گلی که دیروز به فولاد زد، تعداد گل های خود در لیگ برتر را به 29 رساند و همچنان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر محسوب می شود. در ادامه، سپاهان و استقلال علاوه بر رقابت برای جام حذفی، دوئلی هم خواهند داشت تا تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی پوشان پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل ملوان و 3 بر 2 مقابل مس کرمان، در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران با نتیجه 3 بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شدند. البته این برد می توانست برای استقلال پر رنگتر باشد. اگر امیرارسلان مطهری و محمد محبی در موقعیت های استفاده بهتر عمل می کردند یا مهدی قائدی در آخرین ثانیه های بازی پنالتی او را به گل تبدیل می کرد.

انتظار می رود استقلال با سبک بازی و نتایجی که کسب می کند به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.

استقلال با عبور از گل گهر به سپاهان نزدیک شد

استقلال در دیدارهای دور دوم نسبت به دور اول تفاوت عمده ای دارد. استقلالی ها در دور اول بر اساس اطلاعات سایت های آنالیز بیشترین موقعیت ها را روی دروازه حریف ایجاد کردند و امید زیادی برای گلزنی ثبت کردند اما تیم خوبی برای استفاده از موقعیت ها نبودند. سالنی پر گل و همین موضوع باعث جذابیت بازی های استقلال شده و این نشان می دهد که ریکاردو ساپینتو علاوه بر برد روی گلزنی زیاد تاکید دارد و دوست ندارد تیمش با حداقل برد از زمین خارج شود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869231
19 فوریه 1401 ساعت 08:54
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر