استقلال با هافبک طراحی ایده آل می شود / آبی پوشان در این فصل قهرمان می شوند

وی در ادامه به قرعه استقلال لیگ برتر اشاره کرد و گفت: به نظرم قرعه استقلال خیلی خوب بود و شرایط خوبی در 5 هفته ابتدایی فصل وجود دارد. البته بازی اول با سپاهان حساس و مهم است، هر دو تیم مربیان پرتغالی جدیدی می آورند و تا حدودی تاکتیک هر دو تیم برای همه ناشناخته است. اما قطعا چون استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می کند شرایط بهتری وجود دارد و اگر قرار بود استقلال هفته اول در اصفهان بازی کند کار سختی بود. اتفاقی که الان برای سپاهان افتاده و فکر می کنم برای او بدشانسی است.

وی افزود: استقلال تقریبا 80 درصد از تیم اسکیت فصل قبل را حفظ کرد و چند بازیکن باتجربه نیز به این تیم پیوستند تا برای فصل بیست و دوم آماده شوند.

تشت زر در پایان خاطرنشان کرد: 4 بازی آینده استقلال تقریبا آسان است و اگر استقلال بتواند در 5 هفته اول بیش از 10 امتیاز کسب کند می تواند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند و به راه خود ادامه دهد. بالاترین. . فکر می کنم استقلال در این فصل مدعی اول قهرمانی است و به چیزی کمتر از قهرمانی بسنده نخواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کروش تشتزار درباره عملکرد باشگاهی استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: استقلال در نقل و انتقالات عملکرد بدی نداشت و پاس گل های خوبی هم داشت.