استقلال با 3 تغییر در دربی پلی آف

یکی دیگر از بازیکنانی که به نظر می رسد از ابتدا در تیم استقلال بازی می کند، صالح حردانی است. مدافع راست استقلال که بعد از مصدومیت کوین یاماگا به بازیکن ثابت استقلال تبدیل شد. کوین در روزهای اخیر نشان داده با وجود شرکت در تمرین استقلال، هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده و تنها به تهران سفر کرده تا در آخرین روزهای این فصل و آخرین بازی جام حذفی در کنار تیمش باشد. . یکی دیگر از تغییرات احتمالی استقلال برای دربی چهارشنبه، حضور امیرارسلان مطهری در لیست ثابت این تیم است. او در بازی برگشت دو تیم در هفته بیست و هفتم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، اما پس از آن بازی، ریکاردو ساپینتو دوباره به این نتیجه رسید که امیر ارسلان مطهری بهترین گزینه برای شروع در خط است. حمله استقلال. او بعد از دربی از همان ابتدا در تمام بازی های استقلال به میدان رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اولین تغییر در قلب دفاع است. محمدحسین مرادمند در کنار رافائل سیلوا. مرادمند با بازگشت به جمع آبی پوشان نشان داد که چقدر می تواند برای استقلال در خط دفاع موثر باشد. او در دیدار با مس رفسنجان و تراکتور علاوه بر نمایش فوق العاده در دفاع، 2 گل نیز به ثمر رساند تا نشان دهد می تواند در فاز هجومی هم به تیم کمک کند. به خصوص در فاز دفاعی. البته عارف غلامی هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و روز گذشته نتوانست آخرین تمرین تاکتیکی این تیم را به پایان برساند.

1881270


سرویس خبر شماره: 1940843
9 ژوئن 1402 ساعت 09:45
26.9 هزار |

6نقطه نظر

ترکیب استقلال در دربی حذفی سه تغییر احتمالی نسبت به دربی برگشت خواهد داشت.

استقلال با 3 تغییر در دربی پلی آف

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بازی فصل جام حذفی چهارشنبه هفته جاری از ساعت 19:45 با سوت اشکان سهری در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو با سه امتیاز تیمش را وارد زمین خواهد کرد. تغییرات .