استقلال برای رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر هدف ندارد!



اکثر بازیکنانی که در ابتدای فصل و در تعطیلات زمستانی در لیست خرید تیم استقلال قرار داشتند، ستاره های لیگ برتری و لژیونر بودند اما بسیاری از آنها در اردوی آبی ها حضور نداشتند و به تیم های دیگر رفتند که نمونه بارز آن است. که تورس و اورونوف بودند که اولی به گل گهر رفت و دومی پرسپولیس.

پس از اینکه باشگاه استقلال در جذب بازیکنان مورد نظر باشگاه ناکام ماند، برای رفع نگرانی سرمربی گفت: حتی اگر این تیم در لیگ برتر چهاردهم شود، از جواد نکونام حمایت می کند اما این حمایت نتوانست سرمربی را تشویق کند. به همین دلیل گفت: در استقلال نمی توانیم به دنبال قهرمانی چهاردهم باشیم چرا که عموم مردم در هر شرایطی از سرمربی انتظار قهرمانی دارند.

اما هلدینگ پرسان خلیج، مالک جدید استقلال، برخلاف نظر باشگاه استقلال، قهرمانی لیگ برتر چهاردهم را هدف گذاری نمی کند. علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج پرس که با توجه به ریاست صدا و سیما، نامی آشنا برای فوتبالدوستان است و در مورد حق پخش اظهارنظرهای زیادی کرده بود، در اظهارنظر اولیه خود گفت: استقلال باید موفقیت های خود را در خارج از کشور گسترش دهد. محدودیت ها و از این طریق شرکت از تیم حمایت خواهد کرد.

این چیزی است که سرمربی استقلال می‌خواهد و هلدینگ خلیج فارس هم این را خوب می‌داند، برای رسیدن به این موفقیت‌ها باید تیم را تقویت کند و اولین قدم برای رسیدن به این هدف، خرید بازیکنان مورد نظر لیدر است. مربی ورزشی.

به گفته جواد نکونام اگر در فصل جدید در استقلال بماند روزهای راحت تری را با مالک جدید در نقل و انتقالات تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رئیس هیئت مدیره استقلال مشخص شد/ هلدینگ خلیج فارس نیابتی خود را معرفی کرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال