استقلال به جای خرید 2 مهاجم باید این 2 بازیکن را نگه می داشت/ تیم ساپینتو با این سبک بازی نتیجه نمی گیرد.

وی درباره تعلیق رکورد شکست ناپذیری استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ برتر بیان کرد: رکورد شکست ناپذیری پارسال در شرایطی شکل گرفت که همه تیم ها ضعیف و متزلزل بودند و همه بازیکنان و کادرفنی یکپارچه به دنبال شکستن این رکورد تاریخی بودند اما در این فصل تیم ها قوی تر شده اند و ما کار بسیار سختی خواهیم داشت. از این پس سپاهان، پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی رقبای جدی استقلال برای قهرمانی خواهند بود. ساپینتو باید از خط حمله آتشین خود نهایت استفاده را ببرد و من مطمئن هستم که او قطعا آن را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: نبض بازی تا پایان نیمه اول در دستان استقلالی ها بود. استقلالی ها در این بازی هماهنگ کار نکردند و نبود چند بازیکن دیگر در ترکیب، ضعف این مشکل را بیشتر نمایان کرد. در نیمه دوم خط دفاعی استقلال متزلزل شد تا جایی که سپاهان حتی توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. سیلوا باید در دفاع میانی استفاده شود زیرا سرعت کم او او را از حریف دور می کند. استقلالی ها می توانستند موقعیت های بسیار خوبی خلق کنند اما سرعت کم و عدم تمرکز باعث شد تا نتوانند از این موقعیت ها استفاده کنند.

مراغه چیان در نهایت درباره بازی هفته آینده استقلال مقابل ملوان تاکید کرد: قطعا بازی با ملوان در انزلی می تواند سخت باشد. بازیکنان باید برای هوای بد در خانه حریف آماده باشند تا دچار مشکل نشوند. امیدوارم بازیکنان تاثیرگذار استقلال به این بازی برسند. مدیران باید برای آوردن یک بازیساز خلاق برنامه ریزی کنند تا مهاجمان به خوبی تغذیه شوند و توپ را در خط میانی کنترل کنند. به آینده استقلال امیدوارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور تماشاگر گفت: این کار سازمان لیگ باعث شد تا استقلالی ها دچار آسیب شوند و علاوه بر اشتباهات داوری دچار مصدومیت جدی شوند. بازیکنان و کادر فنی حساب ویژه ای برای تماشاگران باز کرده بودند و می خواستند از حمایت هواداران الهام بگیرند اما اجازه ندادند. خرابی وب سایت یک بهانه است، طرفداران باید علت اصلی را پیدا کنند. چرا هزاران هوادار که منتظر این بازی بودند رد شدند. در فوتبال اروپا بیشترین احترام را برای هواداران قائل هستند اما در لیگ ایران هیچ حقی به تماشاگر نمی دهند و این حیف است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد کادرفنی ساپینتو وی در بازی لیگ اول گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و مانند دوران استراماچونی که برای هماهنگی تیم زمان می برد باید به ساپینتو هم برای هماهنگی تیم وقت بدهیم. در این دیدار باز هم داور با ما مخالفت کرد و پنالتی خاصی برای استقلال نگرفتند. اگرچه این سبک بازی اصلا جوابگو نیست اما با وجود ستاره هایی که به خدمت گرفته ایم قطعا به بالای جدول می رسیم. سپاهان روز خوبی را پشت سر گذاشت و در مرحله پایانی به مصاف غول رفتیم. ما نمی توانیم این دیدار را قضاوت کنیم زیرا کادر فنی ضعیف است.

امیدوارم بازیکنان تاثیرگذار استقلال با ملوان بازی کنند

به جای خرید دو شلوار جین هجومی، مدافعان را نگه داشتید

سعید مراغه چیان درباره باخت استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال یک بازی مالکیتی انجام داد و نشان داد که برخلاف تیم قبلی، مالکیت توپ را بیشتر دوست دارد، مالکیت اما سهل انگاری در پاس دادن و حفظ توپ باعث شد. او برای حضور در خط دفاع استقلال فاصله ایجاد می کند و 2 گل به ثمر می رسد.

مراغه چیان افزود: غیبت حردانی در این دیدار کاملا مشهود بود. مدیران به جای خرید دو شلوار جین هجومی، واریا غفوری و دانشگر را بخرند حفظ شد دلیل پخش خطی آمانوف در این دیدار چه بود؟ او می تواند شرایط مقابل سپاهان را به سود استقلال تغییر دهد. در مجموع در تمرین و پوشش ضعف جدی داشتیم و بازیکنان به سختی همدیگر را پیدا می کردند. با آمدن رضایی، قیدی و محبی قطعا شرایط استقلال تغییر خواهد کرد.

گل نخوردن به غول ها در مرحله پایانی ملاک ضعف کادرفنی نیست