استقلال بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به آسیا امیدوار است

در همین راستا طی روزهای اخیر تلاش های قابل توجهی برای پرداخت مطالبات برخی طلبکاران از جمله احمد موسوی و پادوانی و مدیر رسانه ای استقلال در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس قبل از اینکه ریکاردو ساپینتو صحبت های خود را آغاز نکند، انجام شده است. تشکیل کارگروه دریافت مجوز حرفه ای و پیگیری بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در صورت وجود با شکایت به CAS اعلام کرد: کارگروه ویژه حقوقی، مالی، بین المللی و … . دپارتمان هایی برای پیگیری مجوز حرفه ای تشکیل شده است و در صورت لزوم حقوق باشگاه استقلال در AFC و CAS پیگیری خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال از تشکیل کارگروهی برای اخذ مجوز حرفه ای در این باشگاه خبر داد.

استقلال بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به آسیا امیدوار است


سرویس خبر شماره: 1940991
9 خرداد 1402 ساعت 20:41 |
43.4K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انصراف استقلال از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا که قرار است با برنامه جدید از شهریور ماه آغاز شود، هرچند چند ماهی است که خبرساز شده است.یک رسانه ایرانی، مسئولان همچنان امیدوار هستند. بازگشت قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران از مسابقات بین المللی صحبت می کند.
پس از پرداخت مطالبات استراماچونی، این امید در بین مدیران ورزشی ایران و استقلال نیز بیشتر شده است و آنها امیدوارند با توجه به صندلی اشغال شده توسط مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از تسویه حساب بدهی های باشگاه، مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر می شود.