استقلال خوزستان در بازی سرنوشت مقابل فجرسپاسی


سرویس خبر شماره: 1867394
9 فوریه 1401 ساعت 09:41 |
50

0نقطه نظر

یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر در ورزشگاه حافظه شیراز برگزار می شود.

استقلال خوزستان در بازی سرنوشت مقابل فجرسپاسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های لیگ قدیم فوتبال ایران این هفته در رقابتی دیدنی از لیگ آزادگان به مصاف هم خواهند رفت. فجرسپاسی پس از باخت هفته گذشته حالا در خانه مقابل استقلال خوزستان مدعی خواهد بود و از دست دادن امتیاز در این بازی ممکن است شانس شیرازی ها را برای صعود کاهش دهد.

در طرف مقابل استقلال خوزستان است. شاگردان سیروس پورموسوی در لحظات جانسوز دیدار مقابل استقلال ملاثانی پیروزی گرانبهایی را از دست دادند. آنها با این برد می توانستند در روز محرومیت مدعیان در رده دوم جدول قرار بگیرند اما بازی را با یک پنالتی بحث برانگیز با تساوی به پایان رساندند.

امید اصلی هر دو تیم رویارویی خیبر خرم آباد و سایپا در این هفته است. محل امتیاز دادن و توقف دو تیم در صورت پیروزی نیز می تواند شرایط بازگشت به رتبه دوم و اطمینان از صعود را افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اتفاقی که باعث درگیری دو تیم شد در این هفته از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. استقلال خوزستان با 28 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و فجرسپاسی با 29 امتیاز همسایه است. این در حالی است که شمس آذر با 38 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و رقابت برای کسب مقام دوم بین تیم های خیبر خرم آباد، سایپا، فجرسپاسی، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و حتی مس شهربابک ادامه دارد.

استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی به خوبی به اهمیت امتیاز این بازی واقف هستند و می توانند برای شروع فرار بزرگ خود منتظر نبرد حافظیه شیراز باشند. جایی که پورحمیدی در دروازه این تیم به عنوان یکی از بهترین گلزنان این فصل با حضور امیر وزیری پناه، جواد آقایی پور، ایمان یکی از امیدهای آبی پوش و با خط حمله قوی و ضربه زننده این تیم محسوب می شود. رازانی، ابوالفضل علایی و… اتفاق بزرگی خواهد بود. اینکه آیا تقابل مهدی رجب زاده و سیروس پورموسوی به نفع چه کسی تمام می شود یا خیر و آیا در نهایت استقلال خوزستان و فجرسپاسی جایگاه مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر را خواهند گرفت یا خیر.