استقلال در آستانه جذب ساشا ایلیچ جدید!


سرویس خبر شماره: 2051362
7 جولای 1403 ساعت 13:10 |
5000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

دنباله اتفاقات عجیب برای قفس های آبی

گفته می شود استقلال به جذب دروازه بان مقدونیه ای نزدیک است.

استقلال در آستانه جذب ساشا ایلیچ جدید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخبار و شایعات عجیبی در خصوص جذب دروازه بان جدید در استقلال به گوش می رسد. در شرایطی که سیدحسین حسینی در فصل قبل عملکرد بی نظیری داشت و موفق شد به صورت مشترک با پورحمیدی دستکش طلا را دریافت کند، این باشگاه به دنبال جذب دروازه بان خارجی است.

در روزهای اخیر این شایعات درباره دروازه استقلال منتشر شده و باشگاه هنوز در این باره موضعی نگرفته و حتی این اخبار را تکذیب نکرده است. اما حالا اخبار جدیدی در خصوص دروازه بان خارجی آبی ها می رسد که در نوع خود جای تامل دارد.

همانطور که از هر طرف می شنویم یک تک تیرانداز مقدونیه ای با آبی ها به توافق می رسید و حتی شایعه عزیمت او به ایران و حضور در تهران به گوش می رسید. عجیب ترین چیز این است که ما هنوز نمی دانیم این سنگربان پای میز مذاکره با استقلال کیست.

صبح امروز بود که معلوم شد نکونام با ولی امر خارجی مذاکره نمی کند و این اقدام خودسرانه توسط سران انجام شده است. در شرایطی که سهمیه بازیکنان خارجی لیگ ایران نسبت به فصل قبل به 1+4 کاهش یافته است، استقلال در حال حاضر با حضور کوین یاماگا، رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو، منتظرمحمد و جلال الدین مشاریپوف در حال تکمیل این سهمیه است. انجام داد.

در شرایطی که استقلال فصل را با عنوان بهترین خط دفاعی لیگ به پایان رساند و سیدحسین حسینی نیز در ترکیب تیم عملکرد بسیار خوبی داشت، جذب دروازه بان که منجر به سوزاندن سهمیه خارجی و سهمیه بزرگسالان می شود. منطقی به نظر نمی رسد .

باید دید بالاخره سران استقلال چه زمانی به شایعات جذب دروازه بان خارجی مقدونیه پاسخ خواهند داد. البته سکوت آبی ها پیش از این سابقه داشته و دقیقا 20 روز است که هیچ واکنشی از سوی رسانه های رسمی این باشگاه و انتشار انواع اخبار ضد و نقیض در خصوص جدایی جواد نکونام مشاهده نمی کنیم.

گفتنی است پیش از این دو دروازه بان مقدونیه به نام های ساشا ایلیچ و یان نیکولوسکی در لیگ ایران بازی کرده و برای پرسپولیس بازی کرده اند و اگر این دروازه بان به استقلال هم برود سومین دروازه بان مقدونیه حاضر در دو تیم خواهد بود. بزرگ پایتخت خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی