استقلال در اراک همیشه همون آغوش گرم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران استقلال در شهر اراک چه در فرودگاه و چه در هتل با صدای بلند شاگردان ریکاردو ساپینتو را تشویق کردند و مدام می گفتند: آفرین به هواداران متعصب. با مناظره علی فتح الله زاده و رئیس سازمان خصوصی سازی برنامه فوتبال برتر همه متوجه شدند که باشگاه استقلال به دلیل کمبود بودجه علاوه بر عدم پرداخت استراماچونی قادر به پرداخت پاداش بازیکنان و درصد قرارداد آنها نبوده است. پرداخت بدهی و کارگران یقه آبی هفته هاست که بدون پول هستند.

استقلالی ها در سفر به اراک با استقبال پرشور و جالب هواداران خود در فرودگاه و هتل محل اقامت خود مواجه شدند.

استقلال در اراک همیشه همون آغوش گرم

هواداران تیم استقلال در دیدار با ذوب آهن ریکاردو ساپینتو را به شدت تشویق کردند و علیه مدیران این باشگاه شعار دادند. فردا ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال قرار می گیرد. استقلالی های اراک امروز سنگ آخر را به آبی ها و ریکاردو ساپینتو واگذار کردند و نشان دادند که قدردان زحمات کادر فنی و بازیکنان در این روزهای سخت هستند و هرگز این روزها را فراموش نمی کنند.

1839347



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1899508
18 آوریل 1402 ساعت 04:00
669 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آنها نمی توانند ستاره ها را ببینند

ریکاردو ساپینتو در جریان سفر استقلال به اراک با تشویق شدید تماشاگران استقلالی روبرو شد. چون با این شرایط مالی حاضر به ترک اردوی استقلال نشد. وی همچنین پیش از بازی با ذوب آهن گفت؛ می توانم اردوی استقلال را ترک کنم، اما می مانم و برای قهرمانی به مبارزه ادامه می دهم و هر روز تمام تلاشم را برای تیم می کنم. از آنجایی که استقلال وارد شرایط حساسی شده بود، این بار بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفتند با بازی خوب و کسب امتیاز قهرمانی نسبت به عملکرد مالی باشگاه اعتراض کنند.