استقلال در جستجوی مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون است

* هر کاری که ممکن است برای پادوانی انجام می دهیم
وضعیت پاداوان؟ قبلا هم گفته بودم پادوانی بازیکن وظیفه شناس و شایسته ای است. مطمئن باشید برای حمایت از او تمام تلاشم را می کنم. ما قطعاً به او حکم می‌دهیم و سعی می‌کنیم او را متقاعد کنیم که به ایران بیاید و اینجا کار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* شهباززاده و امانوف اگر بخواهند می توانند بروند
امانوف و شهباززاده در لیست اصلی: بحث شد چون از تیم های دیگر درخواست دارند، گفتیم اگر بخواهند می توانند بروند. سرمربی باید به طور رسمی لیست شروع را به من اعلام کند و بگوید من این بازیکنان را نمی خواهم. او همچنین منتظر است ببیند چه بازیکنانی را می توانیم جذب کنیم و بین تیم تعادل ایجاد کنیم.


سرویس خبر شماره: 1866605
04 فوریه 1401 @ 22:51 |
6.5 هزار |

2نقطه نظر

قول فتح الله زاده: دو بازیکن خواهیم داشت تا هواداران به هوا بپرند!

* قرار است با دو بازیکن قرارداد بگیریم که هواداران را به هوا بپرند!
متاسفانه وقتی دوستان تیم را تعطیل کردند جای خالی نگذاشتند. ما در مورد آزادی یکی دو نفر صحبت می کنیم. آقای ساپینتو فقط از من 2 بازیکن خواست و ما در تلاشیم 2 بازیکن خوب را جذب کنیم که با شنیدن او از هواداران پرش کنند! اسمشان را نمی گوییم، بگذار ساعت هواداران اعلام شود مثل زمانی که بازیکنان گل می زنند! یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی در نظر گرفتیم.

* من خودم با میلیچ تماس تصویری برقرار کردم
به هر حال موفق شدم با میلیچ تماس تصویری برقرار کنم و خودم را به او معرفی کنم. دقیقا زمانی که به سپاهان باختیم با او صحبت کردم و او گفت خیلی ناراحت است که بازی را باختیم. به او گفتم حالا که هنوز احساس استقلال می کنی لطفا برای مذاکره با همکارانم به ترکیه بیا چون باید به امارات بروم. برای میلیچ بلیط گرفتیم و اون اومد ترکیه و تونستیم پولش رو بپردازیم و من خودم فایل پین رو بستم. ما حدود 280000 دلار به میلیچ پرداختیم. با پین به توافق رسیدیم که مبلغ او را در 2 قسط 25 هزار دلاری پرداخت کنیم.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال امشب مهمان شب های فوتبال بود. وی از باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی ها و همچنین مذاکره برای جذب 2 بازیکن جدید خبر داد که یکی از آنها مهاجمی است که سابقه حضور در منچسترسیتی و اورتون را دارد.

* با مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون صحبت کردم
من شخصا با تیام صحبت نکردم. اما ما با یک مهاجم بسیار خوب که در اورتون و منچسترسیتی بازی می کرد صحبت کردیم. اما ما باید تصمیم بگیریم که چه کسی را جذب کنیم. چون نمی توانیم یک بازیکن خارجی بیشتر جذب کنیم. باید تا آخرین لحظه کنار ساپینتو باشی تا فرد مورد نظر او را بدست بیاوری و تیم را تقویت کنی.

* مدیر برنامه میلیچ اجازه صحبت با او را نداد
پنجره ما توسط میلیچ و پین بسته شد. تیمی را برای مذاکره با میلیچ به ترکیه فرستادیم. دوستان و مدیران سابق گفتند ما برای این بازیکن پول دادیم و من هم فکر می کردم این کار انجام شده است اما چند روز پیش مشخص شد که اینطور نیست. مدیر برنامه های این بازیکن خیلی ناراحت شد و اجازه نداد با ما صحبت کند.

در ادامه صحبت های مدیرعامل استقلال را می خوانیم:

* سیاوش یزدانی از چند تیم پیشنهاد دارد
سیاوش یزدانی از چند تیم پیشنهاد دارد و چند سرمربی با من صحبت کرده اند و از آنجایی که با ساپینتو زاویه پیدا کرده، طبیعی است که اگر بخواهد به تیم دیگری برود، مخالفت نکنیم. سرمربی قاطع است و با بازیکنان کار می کند. ما باید بازیکنی داشته باشیم که با مربی همدردی کند و خودش را فدای مربی و هواداران کند.

* مجیدی را ندیده ام تا شایعه ساز نشود
اگر از ساپینتو حمایت نکنم نباید بازیکنان مورد نظر او را جذب کنم. اتفاقاً من حتی فرهاد مجیدی را هم ندیدم تا شایعاتی مبنی بر انتخاب جانشین ساپینتو در امارات به وجود نیاید. رابطه ما خوب است، منتظرم و از این تیم برای کسب عنوان قهرمانی حمایت می کنم. اما من می خواهم همه چیز خوب پیش برود. وقتی جام را نمی گیرم، حالم بد می شود.
* کاوه شرایط بازیکن ما را دارد
کاوه رضایی؟ من شخصا صحبت نکردم. اما کاوه شرایط این را دارد که بازیکن ما باشد. من از دوستانم می خواهم که قرارداد را با دقت بخوانند و صحبت کنند زیرا اتفاقی برای آنها می افتد که خوب نیست. بله، بازیکنی از تیمش می تواند بیاید و در تیم ما بازی کند. احترام گذاشتم و نامه رسمی برای جذب هافبک آنها (ریکاردو آلوز) نوشتم و هیچ اشتباهی نکردم. نمی دانم چرا دوستان اینطور صحبت می کردند.

* یکی از داخل باشگاه آمار داد و حساب ما بسته شد!
ما برای پرداخت آن مبلغ با مشکل مواجه شدیم. امروز باید 4 میلیارد از مطالبات باقی مانده را پرداخت می کردیم. اما در آخرین لحظه متوجه شدیم که حساب ما مسدود شده است. از باشگاه ما نوشتند که پول رسید و آژانسی رفت تا حساب را مسدود کند. من به سختی دوستی در ترکیه پیدا کردم که 14،15 هزار یورو پرداخت کند. بعضی از دوستان بد و مزاحم هستند.
پرونده جدید: هفت، هشت مورد داریم. آقای استراماچونی، پادوانی، محبی و چند مورد دیگر را داریم که باید رسیدگی کنیم.

مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه با این تیم صحبتی نکرده و حضور علی کریمی در این تیم منتفی است.

استقلال در جستجوی مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون است

* حضور علی کریمی در استقلال منتفی است
آقای کریمی در ترکیه بازی می کند، بله با ایشان صحبت کردیم. اما او از حضور در آنجا خوشحال است. برایش آرزوی موفقیت داریم. دوست داریم به استقلال برگردد اما حضورش در ترکیب ما منتفی است. در حال جذب یک مهاجم و یک هافبک هستیم. چون جا نداریم و نمی توانیم بازیکن دیگری بخریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره امشب پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد. سران این تیم موفق شدند مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کنند و با تایید وکلای این دو، فیفا نیز پنجره جذب بازیکن جدید را به روی آبی ها باز کرد و حالا سران باشگاه تنها 48 بازیکن دارند. ساعات باقی مانده. برای آوردن بازیکنان جدید مورد نظر به ساپینتو.