استقلال دوباره دل همه را به لرزه درآورد/ پرسپولیس از این به بعد به فکر عزاداری باشد/ ما قهرمان این فصل هستیم و ساپینتو جام را بلند می کند.

چینی خاطرنشان کرد: در طرف مقابل تیم آلومینیوم فوق العاده خوب بازی کرد و سعی کرد از عمق دفاع استقلال به گل برسد، البته آمادگی خوب سیدحسین حسینی در چند صحنه مانع از این شد که این اتفاق بیفتد.

شادی گل مهدی قیدی

بازیکنان استقلال بعد از بازی آلومینیوم

بازیکن سابق استقلال ادامه می دهد: مهدی قیدی بدون شک در حال حاضر بهترین بازیکن خط حمله استقلال است.

چینی با اشاره به شرایط خوب استقلال و برد این هفته گفت: فکر می کنم با این برد در غیاب روزبه چشمی و مهدی مهدی پور ثابت شد که استقلال نه تنها نیمکت نشین است، بلکه تک تک بازیکنانش هم روی نیمکت هستند. در همان سطح، و همه می دانند که ساپینتو از آنها چه انتظاری دارد.” این می تواند هشدار بدی برای پرسپولیسی که دو هفته دیگر با استقلال بازی می کند باشد و باید به فکر سوگواری باخت دربی باشد. اگرچه معمولاً نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، استقلال با قدرت برنده دربی می شود.

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره تقابل تیم های استقلال و آلومینیوم اراک گفت: فوتبال بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. اول از همه به مهدی رحمتی و تیم محترمش تبریک می گویم که در مقابل بهترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران چنین فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

چینی با اشاره به گل مهدی قائدی خاطرنشان کرد: شاید تنها راه گلزنی حسین پورحمیدی همان کاری باشد که مهدی قیدی انجام داد. به راست حرکت کنید و به چپ ضربه بزنید. مهدی قیدی نقطه کور دروازه را پیدا کرد و ضربه خود را در بین دو بازیکنی که دروازه بان را مهار کردند، وارد دروازه کرد. حسین پورحمیدی واقعا یکی از دروازه بان های خوب قهرمانی است که خیلی سخت گل می زند. اما تنها کسی که توانست او را علامت بزند، مهدی قیدی بود.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: با نگاهی به آن بازی می توان فهمید که استقلال برای هر دقیقه از بازی برنامه داشت. از آنجایی که بازی در زمین حریف شروع شد، استقلالی ها می دانستند که آلومینیوم می خواهد کار را در 20 دقیقه ابتدایی با تکیه بر سرعت بازیکنان خود تمام کند، اما خط هافبک استقلال تمام نقشه های کمربند وسط اراکی را به هم ریخت. ، به شدت برنامه ها و قدرت فعالیت آنها را مختل کرد

وی افزود: البته نه تنها آلومینیوم، بلکه هیچ تیم دیگری در ایران با این استقلال مخالف نیست. استقلال هم در سطحی که بازیکنانش در مسابقات قهرمانی با شرایط بسیار مساعدی از نظر هماهنگی و هم به هیجان آمدن بدن هر یک به تکامل می رسند در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

سرمربی سابق استقلال توضیح داد: نیمه دوم که نیمی از مربیگری بود مشخص شد که ساپینتو مربی توانا و توانمندی است. ساپینتو که از ابتدا شروع کرده بود، شطرنج را در عرصه حریف و تحت فشار شدید هواداران تیم آلومینیوم آنطور که می خواست پیش برد. ساپینتو با استفاده از قدرت مانور مهدی قیدی که به عنوان بازیکن آزاد به چپ و راست پشت محوطه جریمه حریف می رفت، این کار را آنقدر تکرار کرد که در نهایت توسط همان بازیکن به گل رسید.

چینی در نهایت با اشاره به عملکرد کلی استقلال گفت: این استقلال می تواند قهرمان شود. تیمی که خود را به خوبی سازماندهی کرد و با وجود نتایج ضعیف در پایان فصل اول و شروع فصل دوم، تنها یک بازی را به تساوی رساند و بقیه را در 9 بازی متوالی برد، ثابت می کند که او آماده عقب نشینی نیست ساپینتو روحیه خوبی را در تیمش ایجاد کرده و با آن روحیه استقلالی قطعا قهرمان است و خودش جام را بالای سر خواهد برد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال