استقلال ذوب آهن را شکست می دهد اگر…/ استقلال خطرناک ترین خط حمله را دارد

بیاتی نیا در ادامه خاطرنشان کرد: دوست داشتم شرایط به گونه ای باشد که بازی های لیگ با تماشاگر برگزار شود، این غیبت تماشاگر به نفع حریفان استقلال و پرسپولیس بوده است، چرا که این دو تیم در شهرستان ها غیر از تهران هوادار دارند، به همین دلیل وجود دارد. واقعا دو تیم هستند سرخابی مضر است.

محسن بیاتی نیا درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر گفت: ذوب آهن یکی از تیم های خوب شهر است و با مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرد و این نشان می دهد که استقلال در اصفهان بازی آسانی ندارد. البته برای اینکه استقلال مدعی قهرمانی باشد باید از همه بازی ها امتیاز لازم را بگیرد و فقط برای برد به اصفهان سفر کند.

وی افزود: استقلال در بازی قبلی مقابل باشگاه فوتبال خوزستان نمایشی دیدنی به نمایش گذاشت و بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشت، هرچند در این بازی پیروز نشد اما نوع بازی آبی پوشان امیدوارکننده بود و نشان از رشد تاکتیکی این تیم بنابراین فکر می کنم اگر استقلال مثل بازی با فولاد بازی کند قطعا ذوب آهن را شکست می دهد.

مهاجم سابق آبی پوشان در پایان به عملکرد ماهاجان در استقلال اشاره کرد و گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله استقلال حضور دارند اما این بازیکنان همچنان ناهماهنگ هستند و فرصت های زیادی را هدر می دهند. ساپینتو قطعا بهتر از هر کسی در تمرینات تیمی راه حلی برای این مشکل دارد و برای هماهنگی بین مهاجمان و وینگرها در تیمش تلاش می کند. به نظر من اگر مهاجمان آبی پوش به هماهنگی کامل برسند، خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال