استقلال ساپینتو اولین مدعی قهرمانی است/ قیدی و محبی می توانستند به تیم ملی راه پیدا کنند.

فرد ملکیان در گفت وگو با خبرزاشی درباره عملکرد 6 هفته ای استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال در این فصل مربی جدیدی به خدمت گرفته است و این مربی خارجی به دلیل اینکه فوتبال ایران را نمی شناسد برای موفقیت نیاز به زمان دارد.

وی افزود: طی هفته ها شناخت ساپینتو از فوتبال ایران بیشتر شد و در بازی مقابل نساجی نشان داد که علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارد. استقلال در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و 3 گل به ثمر رساند و چند گل دریافت نکرد اما سبک بازی او عالی و دوستانه بود.

وی گفت: استقلال هر فصل مدعی قهرمانی است و در بازی با نساجی مازندران نشان داد که مدعی شماره یک قهرمانی است و با توجه به بازی های تیمی، آبی پوشان می توانند 3 نقطه بالای سر را جبران کنند. از هیئت مدیره و نشستن

ملکیان در ادامه خاطرنشان کرد: دانستن ترکیب ثابت برای یک مربی بسیار مهم است و ساپینتو هم ترکیب ثابت تیم را پیدا می کند. استقلال بازیکنان خوبی دارد و مطمئنم این مربی پرتغالی این هنر را دارد که همه بازیکنان را به میدان بیاورد.

مهاجم سابق لس بلوز درباره ساپینتو توضیح داد: همانطور که گفتم ساپینتو فوتبال هجومی را دوست دارد و در نیمی از کادر فنی نشان داده که حریف را به خوبی آنالیز می کند. او در این تعطیلی لیگ برتر نقاط ضعف تیم را برطرف می کند تا استقلال در شرایط خوبی به میدان برود. من ساپینتو را مربی شایسته و فنی می دانم و مطمئنم با استقلال موفق خواهد شد.

ملکیان در پایان به لیست جدید کی روش و دو مهاجم استقلال اشاره کرد و گفت: تمرین سلیقه ای است و باید به نظر کی روش احترام گذاشت اما قیدی و محبی از بهترین های فوتبال ایران هستند. ، آنها می توانند در لیست کیروش باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال