استقلال – سپاهان; دیدار افتتاحیه لیگ بیست و دوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است. اما برنامه هفته اول این پیکارها به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.


سرویس خبر شماره: 1835745
07 مرداد 1401 @ 11:15 ق.ظ |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

پرسپولیس و ذوب آهن 31 مرداد به مصاف هم خواهند رفت

سهیل مهدی که مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر و همچنین کمک به برنامه ورزشگاه را برعهده دارد، درباره تاریخ شروع لیگ برتر و برنامه هفته اول گفت: تمام تلاش ما این است که مسابقات را از 31 مرداد آغاز کنیم و تلاش می کنیم تا بازی افتتاحیه لیگ بین دو تیم خوب استقلال و سپاهان یکی از دیدارهای داغ ما در لیگ خواهد بود و هفته اول بازی بسیار خوبی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قطعا از 31 مرداد فصل جدید را آغاز می کنیم. هفته اول 21 و 22 آگوست برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: هنوز برنامه هفته اول و زمان برگزاری را نهایی نکرده ایم. برنامه نهایی را شنبه اعلام خواهیم کرد. باید تا هفته پانزدهم برنامه ریزی کرد. به خودمان قول دادیم که نیم فصل را قبل از جام جهانی تمام کنیم. اما هنوز یک هفته فرصت داریم و به همین دلیل نمی توانیم برنامه را به طور کامل اعلام کنیم.

مهدی در پایان گفت: از آنجایی که در نظر داریم بازی ها را هر هفته در دو روز برگزار کنیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی های خوب و پرطرفدار را تقسیم کنیم. به این ترتیب دیدار پرسپولیس و ذوب آهن 31 مرداد برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طبق اعلام سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، دیدار استقلال و سپاهان 31 مردادماه برگزار می شود.