استقلال فوتبال 360 | akhbarfootball

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم مجله اخبار فوتبال، مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی پوشان، از واژه ای توهین آمیزی استفاده کرده است. دیدارهای استقلال نفت مسجد سلیمان سه شنبه 18 بهمن ماه و پرسپولیس صنعت نفت آبادان چهارشنبه (19 بهمن ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شوند. همچنین از رقابت های سری آ ایتالیا و جام باشگاه های جهان، دو دیدار امشب از تلویزیون روی آنتن می روند. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان و اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

وقتی بعد از دو سال باشگاه پرسپولیس پول عکاس خسارت دیده را نمی دهد !!!

مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از سوت پایان بازی به شدت عصبانی بود و با فریادهای بلند به نیمکت نشینان خودی اعتراض می کرد. وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد. مربی تیم فوتبال استقلال از «عزیزبک آمانوف» هافبک ازبکستانی اظهار بی اطلاعی کرد.

افزایش تلفات زلزله در ترکیه به ۱۰۱۴ نفر+ عکس و فیلم/ افزایش کشته ها و تخریب های گسترده در سوریه  (۷۴ نظر)

نصب این برنامه توسط باشگاه استقلال به همه هواداران توصیه شده و اگر خود را یک طرف‌دار دو آتشه و عاشق رنگ آبی می‌دانید، حتما این برنامه را روی گوشی اندروید خود داشته باشید و تیم مورد علاقه‌تان را در جشن‌های قهرمانی و در طول لیگ برتر حمایت کنید. پیکر مرحوم رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال صبح چهارشنبه سی ام با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد. تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است. در روز بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان سیدحسین حسینی امروز یک جلسه تمرین پشت سر گذاشت.

http://3dmark.irرئیس سازمان خصوصی سازی از افزایش نجومی قرارداد چند بازیکن استقلال خبر داد. دستیار ساپینتو در تیم استقلال یکی از مصدومان جدید این تیم به شمار می رود. دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت. کمیته استیناف هیات فوتبال استان تهران حکم پیرامون شکایت از تیم نونهالان استقلال را صادر کرد.

چگونه‌‌مالک‌بلوک ۵۱ درصدی‌استقلال و پرسپولیس شویم؟

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری چهار دیدار استارت می خورد که در یکی از مهم ترین بازی ها، استقلال، تیم رده سوم جدول رده بندی، در خانه پذیرای تیم قعرنشین جدول یعنی نفت مسجدسلیمان است. سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند. این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.

  • این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.
  • این مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است.
  • این ورزشگاه در کنار دیگر دارایی‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از مالکیت این سازمان خارج شد اما استقلال در دهه ۱۳۶۰ همچنان در این زمین به تمرین کردن ادامه داد.
  • دیدار دو تیم پیکان تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.