استقلال مانع پرسپولیسی شدن بازیکن شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اعلام شد ابوالفضل جلالی، بازیکن چپ دست جوان آبی ها یک روز مانده به آخرین بازی جام حذفی و باخت استقلال مقابل پرسپولیس، قرارداد خود را با سازمان لیگ فسخ کرد.

وقتی محمدحسین میثاقی مجری بهترین برنامه فوتبال در حطاب به سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت آیا ابوالفضل جلالی قراردادش را با استقلال لغو کرد؟ کریمی پاسخ داد: نه… هنوز نه!

این در شرایطی است که گفته می شود باشگاه پرسپولیس علاقه مند به جذب ابوالفضل جلالی است و حتی مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است و باید دید این بازیکن جوان در فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

میثاقی همچنین از جالب بودن قراردادهای استقلال در این فصل خبر داد، کریمی گفت: با آنها جلسه داشتم. ما منتظر سرمربی هستیم و او باید تصمیم بگیرد. کار من مدیریت است و نمی خواهم وارد آن مسائل شوم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی شد ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است.

استقلال مانع پرسپولیسی شدن بازیکن شد!


سرویس خبر شماره: 1942224
16 ژوئن 1402 ساعت 11:26 |
10.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

تلاش آبی ها برای حفظ ابوالفضل جلالی

در حالی که مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فسخ قرارداد جلالی را تایید کرد، مدیرعامل موقت استقلال شب گذشته آن را تکذیب کرد.

بنابراین میثاقی به کریمی گفت که این خبر منتشر شده است، سرپرست مدیرعامل استقلال پاسخ داد: هنوز نه…خبرم نیست!

کریم ادامه داد: قراردادهایی که بسته شده مایه تاسف است. چند وقت پیش بازیکنی آمده بود. قراردادش 500 میلیون بود اما 10 ضرب کردند و روی 5 میلیارد بستند. میدونی مشکل چیه؟ بازیکن سابق که قراردادش 10 میلیارد بود، تعادلش به هم خورده است.