استقلال – ملوان کم تماشاگر/ محدودیت های فنی و فنی جایگزین کرونا شد!

اما بازی استقلال – ملوان با تماشاگران بی شمار برگزار نمی شود و باشگاه استقلال اجازه فروش بلیت طبقه اول ورزشگاه را دارد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال و بر اساس اعلام کارشناسان قضایی در حال حاضر به دلیل خطرات احتمالی امکان استفاده از طبقه دوم وجود ندارد.

منصور قنبرزاده درباره برگزاری بازی استقلال – ملوان در حضور تماشاگران می گوید: این 2-3 روز را بارها پیگیری کرده ایم. بخشی از محوطه های طبقه اول نیز با توجه به سازمان های مهندسی تاسیسات و مهندسی ایمنی شرکت توسعه ملاحظاتی دارد. بحث رد بازی استقلال و ملوان و برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در بازی های آینده مطرح شد اما ما علاقه مند بودیم که تماشاگران از این دیدار بازگردند. با توجه به محدودیت های فنی، مهندسی و امنیتی ورزشگاه آزادی، ظرفیت محدودی را برای این دیدار در نظر گرفته ایم تا جان تماشاگران را نجات دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همانطور که گفته شد حضور تماشاگران در طبقه اول محدود خواهد بود. اکنون که کرونا ریشه کن شده، محدودیت های فنی و فنی جای آن را گرفته است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار استقلال – ملوان با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و عدم برگزاری بازی فولاد – پرسپولیس با حضور تماشاگران به دلیل عدم آمادگی لازم است. باشگاه فولاد و ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.