استقلال می تواند مدعی اول قهرمانی باشد/ تمرکز ساپینتو روی درگیری است تا بازی

کاپیتان سابق استقلال در خصوص رفتار ریکاردو ساپینتو گفت: متاسفانه سرمربی پرتغالی این تیم دوباره برکنار شد و این سومین باری بود که در این فصل برکنار می شد. ساپینتو باید بداند که مربی تیم بسیار بزرگی مثل استقلال است و باید آرامش تیم را حفظ کند. مطمئنا، من معتقدم که نیمکت مس با ساپینتو خوب برخورد نکرد، اما او نباید جو را شعله ور کند. او می توانست بی احترامی اعضای کادر فنی حریف را تحمل کند و نادیده بگیرد. سرمربی باید روی بازی تمرکز کند و نیمکت تیمش را آرام کند تا بازیکنان حاضر در زمین بتوانند تمرکز کنند اما می توان دید سرمربی استقلال به جای تمرکز روی بازی، روی درگیری تمرکز کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شاهین بیانی درباره بازی استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر که با برتری آبی ها رقم خورد، گفت: استقلال بازی خارج از خانه بسیار خوبی انجام داد و به خصوص در جناح چپ فوق العاده خطرناک نشان داد. جایی که مهدی قیدی بارها نفوذ کرد و هم پاس گل داد.

بیانی افزود: هر دو گلی که استقلال به ثمر رساند خطاهای فردی بود. گل اول به خاطر خطای رضایی دروازه بان جوان این تیم بود که باید هر روز برای دور زدن توپ ها تلاش کند. گل دوم هم به خاطر خطای مدافع بود، مدافعان دیوار دفاعی باید جلوی توپ قرار می گرفتند و جلوی عبور توپ را می گرفتند اما مس ضربه ایستگاهی را دقیقا در جایی که مدافع استقلال سرش را کج می کرد انجام داد. در حالی که در چنین مواقعی مدافعان باید به هوا بپرند و از عبور توپ از دیوار دفاعی جلوگیری کنند.

وی افزود: استقلالی ها نشان داده اند که بازیکنان خوبی از نظر بازی دارند و در صورت استفاده درست یکی از بهترین تیم های لیگ برتر هستند و می توانند مدعی شماره یک قهرمانی باشند.