استقلال هنوز حذف نشده که بیانیه دادید/ فدراسیون فوتبال برای همه تیم ها درخواست تاخیر کرد!

با توجه به درخواست باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواهان تاخیر جدید برای تمامی تیم های آسیایی شد. باید دید AFC این درخواست را خواهد پذیرفت یا خیر.

مدارک بارگذاری شده توسط باشگاه ها در روزهای آینده بررسی می شود و نتیجه بررسی مدارک توسط شرکت آلمانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود. تیمی که مدارک آن تایید شود می تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و تیم هایی که مجوز حرفه ای آنها تایید نشده است با وجود کسب سهمیه فرصت حضور در مسابقات را از دست می دهند.

جالب اینجاست که در حالی که هنوز قطعی نشدن حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است، جامعه هواداران فوتبال و تیم های ملی اطلاعیه ای منتشر کرده اند. و به بهانه انصراف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که در این اطلاعیه آمده است: در پی انصراف تیم فوتبال ایران استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گروه هواداران فوتبال ایران و تیم های ملی اعلام کردند. با ابراز تاسف از کناره گیری یکی از نمایندگان شایسته فوتبال ایران از این دور از رقابت ها و همچنین ابراز همدردی با همه فوتبالدوستان ایران به ویژه هواداران پرشور تیم محبوب استقلال تهران در سراسر کشور بررسی و رسیدگی به علل این حادثه تلخ و احقاق حقوق هواداران عزیز و همچنین پیشگیری از موارد مشابه در سالهای آتی توسط مراجع ذیصلاح و ارتباط قاطع و قانونی با عوامل آن. برای سایر نمایندگان عزیز کشور عزیزمان در تمامی امور بین المللی به ویژه این تورنمنت بزرگ آسیایی آرزوی موفقیت دارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال