استقلال و برنامه ویژه اضافه کاری!


سرویس خبر شماره: 2018004
11 مه 1403 در 3:15 ق.ظ.
291 |

1نقطه نظر

مشکلی که تبدیل به یک ترس اساسی خواهد شد:

دقایق پایانی دیدار استقلال و تراکتور چالشی جدی برای آبی ها خواهد بود!

استقلال و برنامه ویژه اضافه کاری!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در آخرین دیدارهای استقلال با چالشی جدی مواجه شد که آن فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست دادن نتیجه در دقایق پایانی بازی بود. در بازی مقابل تراکتور برای حل این مشکل.

استقلالی ها در دیدار مقابل مسرفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر از قزوین بر بازی مسلط شدند و موقعیت های بیشتری خلق کردند و در دیدار مقابل آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل داشتند اما در دقایق پایانی با مشکلات جدی مواجه شدند.

استقلال در آخرین ثانیه های بازی مقابل آلومینیوم شانس آورد که دروازه باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کمی به کنار دروازه رفت تا حسینی نفس راحتی بکشد!

آنها در بازی مقابل شمس آذر نیز همین شرایط را تجربه کردند و در حالی که 2 بر صفر صاحب میدان بودند، از دقیقه 84 به عقب برگشتند و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و تا وقت اضافه دو گل به ثمر رسید. . این مسابقه برای آنها حیاتی بود و حیاتی شده است!

2012783

این وضعیت در مقابل تیم تراکتورسازی که بازیکنان خطرناک تری دارد و از حمایت هواداران پرشور ورزشگاه یادگار برخوردار است بسیار خطرناکتر خواهد بود و استقلالی ها باید علاوه بر 90 دقیقه برای ده دقیقه آخر وقت اضافه برنامه ویژه ای داشته باشند. از مطابقت با آن!

شاید استقلال در دو بازی اخیر به دلیل مشکلات فنی، خستگی بازیکنان و عدم حضور بازیکن کلیدی روی نیمکت با این مشکل مواجه شده باشد، اما اگر به همین منوال ادامه پیدا کند تبدیل به چالشی جدی، ترس ناخودآگاه و مشکل روانی خواهد شد!

مجله اخبار فوتبال داخلی