استقلال و سپاهان اولین فینال لیگ برتر هستند/ همه این مهاجمان می خواهند در یک تیم کنترل کنند!

مهدی پاشازاده می گوید: استقلال پس از گذراندن دوران پر استرس بدنسازی به بازی های دوستانه روی آورد تا برای اولین حضورش در لیگ برتر مقابل سپاهان به شرایط ایده آل دست یابد.

وی افزود: درست است که استقلال در فصل جدید ستاره ای به خدمت نگرفت، اما خرید این تیم بد نبوده و آبی ها در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند. شاکله اصلی تیمی که در فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده بود حفظ شده و نفراتی برای کمک به استقلال در این فصل آورده شده اند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم می تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیست و دوم باشد، ایده های ریکاردو ساپینتو هجومی است و انگیزه، تلاش و پشتکار این مربی پرتغالی ستودنی است.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: فوتبال ایران با کمبود بازیکن مواجه است و این موضوعی است که در سال های اخیر دیده شده است. اینکه چرا این اتفاق افتاده باید بررسی شود اما استعدادیابی در فوتبال ایران صورت نمی گیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پاشازاده تصریح کرد: جدال استقلال و سپاهان اولین فینال لیگ برتر است. دیداری که می تواند جذاب باشد و آبی ها در صورت موفقیت با انگیزه بیشتری قهرمانی را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: استقلال مهاجمان زیادی به خدمت گرفته است و البته این سهم بستگی به ظرفیت کادرفنی برای کنترل شرایط و جو تیم دارد.